تریلر بی‌نظیر Iceman منتشر شد: یک ماجراجویی نئولیتیکی!

2 February 2019 - 12:30

با توجه به اینکه بخش زیادی از آمریکا اکنون زیر برف زمستانی قرار دارد، منطقی می‌رسد که Omnibus Entertainment یک تریلر بی‌نظیر ازفیلم Iceman «آیس من» و برای یک ماجراجویی نئولیتیکی در این فیلم منتشر کرده باشد. برای آگاهی از جزئیات خبر و مشاهده‌ی این تریلر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در سال ۱۹۹۱ یک یخچال در حال ذوب شدن، جسد یک مرد را نمایان کرد. در ابتدا، مردم فکر می‌کردند که او یک کوه‌نورد است. اما سپس دانشمندان متوجه شدند که او هزاران سال است که مرده است. در واقع باید بگوییم ابتدای داستان او اینگونه بوده است…

اوتزال آلپس (Ötztal Alps)، بیش از پنج هزار و سیصد سال پیش یک قبیله‌ی نئولیتیک بود که در نزدیکی یک نهر قرار داشت. وظیفه‌ی رهبر آنها یعنی کلاب (Kelab) است که حافظ تینکای (Tineka) مقدس باشد. هنگامی که کلاب در حال شکار است، قبیله مورد حمله قرار می‌گیرد. اعضای قبیله به طرز وحشیانه‌ای به قتل می‌رسند، از جمله همسر و پسر کلاب و تینکا هم رفته است. کلاب با درد و خشم زیادی همراه است و تنها به دنبال یک چیز است: انتقام. او رد مهاجمان را دنبال می‌کند. در این راه و در بین کوهستان، با تهدیدات طبیعت روبرو می‌شود. در نهایت، کلاب نه تنها خانواده‌ی خودش بلکه خود را نیز مرده می‌بیند. آیا او تسلیم می‌شود یا اینکه می‌تواند حلقه‌ی ابدی خشونت را در هم بشکند.

فیلم Iceman توسط فلیکس رنداو (Felix Randau) نویسندگی و کارگردانی می‌شود و توسط Omnibus Entertainment در تاریخ ۱۵ مارس منتشر خواهد شد. پیشنهاد می‌کنیم حتما شاهد تریلر هیجان‌انگیز این فیلم باشید.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.