حضور داکوتا جانسون، جیسون سگل، و کیسی افلک در فیلم The Friend

2 February 2019 - 13:29

به گزارش سایت خبری کولیدر (Collider)، داکوتا جانسون (Dakota Johnson) (فیلم دیگرش: Suspiria)، جیسون سگل (Jason Segel)، و برنده جایزه اسکار: کیسی افلک (Casey Affleck) در درام The Friend (دوست) به کارگردانی گابریلا کوپرتویت (Gabriela Cowperthwaite) بازی خواهند کرد. در ادامه خبر با سینما‌گیمفا همراه باشید.

فیلم The Friend داستان واقعی و جذاب نیکول (Nicole) و متیو تیگ (Matthew Teague) را روایت می‌کند. وقتی‌که آنها متوجه می‌شوند که فقط شش ماه تا پایان زندگی نیکول باقی مانده است، با حمایت غیرمنتظره‌ی بهترین دوستشان مواجهه می‌شوند که به خانه‌شان نقل مکان می‌کند در حالی‌که زندگی خودش را در مضیقه قرار می‌دهد. و تأثیری که این دوست بر اطرافیان خود می‌گذارد بسیار عمیق‌تر از آن است که در تصور بگنجد.

جانسون و افلک نقش آقا و خانم تیگ را بازی می‌کنند در حالی‌که سگل هم نقش بهترین دوست این زوج را ایفا می‌کند. بر اساس مقاله‌ای نوشته متیو لیگ که برنده جایزه National Magazine شد و برای نخستین بار هم در Esquire Magazine چاپ شد، برد اینگلسبای (Brad Ingelsby) فیلم‌نامه این درام را نوشته است.

متیو لیگ در این‌باره گفت:

از این‌که می‌بینم این داستان واقعی در قالب یک درام جانی دوباره می‌گیرد، بسیار هیجان‌زده و مفتخر هستم. از دانش و بصیرت فیلم‌سازی گابریلا کوپرتویت تشکر می‌کنم، و هم‌چنین قدردان فیلم‌نامه‌ای هستم که خودم و برد اینگلسبای با دقتی بسیار بر رویش کار کرده‌ایم. آن‌چه در قلب داستان نهفته: یعنی عشق و فقدان عمیق، و جنبه مثبت دوستی، توجه بیننده را جلب می‌کند. و حضور بازیگران مستعدی مثل داکوتا جانسون، جیسون سگل، و کیسی افلک در این فیلم بسیار قابل توجه است. و من از کمپانی اسکات فری (Scott Free) و بلک بیر (Black Bear) هم کمال تشکر را دارم که از همان روز اول به شدت مشتاق و حساس بوده‌اند. امیدوارم مردم با تماشای این درام، معنای واقعی مواجهه با مرگ و ارزش داشتن یک دوست واقعی در لحظات حساس زندگی را دریابند.

کمپانی فیلم‌سازی ریدلی اسکات: Scott Free و کمپانی فیلم‌سازی Black Bear Pictures از تهیه‌کنندگان فیلم هستند. در واقع کوین والش (Kevin Walsh)، مایکل پروس (Michael Pruss)، و ریان استوول (Ryan Stowell) از طرف کمپانی Scott Free و تدی شوآرزمن (Teddy Schwarzman) از طرف کمپانی Black Bear از تهیه‌کنندگان خواهند بود. بن استیلمن (Ben Stillman) و مایکل هیملر (Michael Heimler) به همراه اینگلسبای، تیگ، اسکات و تد دیکر (Ted Deiker) از تهیه‌کنندگان اجرایی هستند. و ربکا فئور (Rebecca Feuer) از طرف کمپانی Scott Free هم دستیار تهیه‌کننده است.

تولید فیلم ماه آینده در شهر Fairhope در Alabama، محل سکونت خانواده واقعی تیگ، کلید خواهد خورد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.