تونی تاد در فیلم سوم Candyman از جوردن پیل حضور ندارد

2 February 2019 - 19:33

تونی تاد (Tony Todd) بازیگر نقش اول فرانچایز Candyman «کندی‌من» در سال ۱۹۹۲، برای قسمت جدید فیلم، که فیلمی ساخته‌ی جوردن پیل (Jordan Peele) است همکاری نخواهد کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

تونی تاد در گفتگو با مجله Entertainment Weekly گفت:

من می‌دانم او از طرفداران فیلم است، ما هم مانند بقیه‌ی کسانی که انتظار فرانچایز جدید را می‌کشند، منتظریم. من امیدوارم که بتوانم در فیلم به شکل خاصی ظاهر شوم. آیا این برای شما معنی خاصی ندارد؟ این هالیوود است، بنابراین من برای دلایل شخصی این کار را انجام نخواهم داد.

به نظر می‌رسد که تام نگرش مثبت حود را نسبت به فیلم حفظ کرده است، وی همچنین افزود:

اگر فیلم موفق باشد بازتاب خوبی برای نسخه اصلی Candyman است، و من فکر می‌کنم موضوع و داستان قسمت جدید فیلم بسیار مهم‌تر از شخصیت‌های آن است و منظور من دقیقا این است.

تونی تاد در قسمت دوم فیلم یعنی، Candyman: Farewell to the Flesh که در سال ۱۹۹۵ توسط برنده جایزه اسکار بیل کاندن (Bill Condon) کارگردانی شده بود هنرنمایی کرد، وی همچنین در فیلم سوم فرانچایز یعنی Candyman: Day of the Dead «کندی‌من: روز مرگ» که در سال ۱۹۹۹ ساخته شد نیز به ایفای نقش پرداخت. آخرین بار تونی در یک فیلم ترسناک و هیجانی به‌نام Hell Fest دیده شده است، و اخیرا صداگذار نقش دارکسید (Darkseid) در انیمیشن Reign of the Supermen «حکومت سوپرمن» از DC animated نیز بوده است.

نیا داکاستا (Nia DaCosta) کارگردان فیلم Little Woods با فیلم‌نامه‌ای که توسط جوردن پیل و روزنفیلد (Rosenfeld) نوشته شده است، فیلم را کارگردانی خواهد کرد.

استودویوی MGM به همراه Universal تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار قسمت جدید فیلم هستند. ادام راسنبرگ (Adam Rosenberg) و تابیثا شیک (Tabitha Shick) هم از دستیاران تولید هستند.

انتظار می‌رود که تولید Candyman در بهار سال ۲۰۱۹ آغاز شود. Universal Pictures فیلم را در ۱۲ ژوئن سال ۲۰۲۰ در آمریکا منتشر خواهد کرد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.