پیوستن هیو جکمن و ربکا فرگوسن به Reminiscence فیلمی از سازندگان Westworld

2 February 2019 - 14:30

هیو جکمن (Hugh Jackman) بازیگر نامزد اسکار و ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) بازیگر نامزد گلدن گلوب برای بازی در فیلم علمی تخیلی Reminiscence «یادآوری» وارد مذاکره شده‌اند. این فیلم دومین همکاری جکمن و فرگوسن پس از فیلم موزیکال The Greatest Showman «برترین شومن» است. لیزا جوی (Lisa Joy) سازنده‌ی سریال Westworld «وست‌ورلد» نویسنده و کارگردان این فیلم خواهد بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

Reminiscence داستان یک کارآگاه خصوصی به نام نیک بنیستر (با بازی جکمن) را دنبال می‌کند که خاطرات خوب مشتریانش را برای آن‌ها یادآوری می‌کند. وقتی او با یک مشتری مرموز (با بازی فرگوسن) آشنا می‌شود زندگی‌اش دگرگون شده و عاشق او می‌شود. اما یک روز، این زن ناگهان ناپدید شده و نیک را به حال خودش رها می‌کند. وقتی نیک تصمیم می‌گیرد به دنبال او بگردد، با جنبه‌های جدیدی از شخصیت آن زن آشنا می‌شود که قبلا از آن‌ها اطلاع نداشته است.

این فیلم در آینده‌ای نزدیک جریان دارد که در آن میامی به دلیل گرمایش زمین دچار تغییراتی شده است. جوی همچنین در کنار همسرش جاناتان نولان (Jonathan Nolan)، مایکل دی لوکا (Michael De Luca) و آرون رایدر (Aaron Ryder) تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارد. فیلمبرداری این فیلم از پاییز ۲۰۱۹ در میامی و نیو اورلینز آغاز می‌شود.

فرگوسن به زودی در فیلم Men in Black: International «مردان سیاهپوش: بین‌المللی» در کنار کریس همسورث (Chris Hemsworth) و تسا تامپسون (Tessa Thompson) و در دنباله‌ی موردانتظار The Shining «درخشش» یعنی Doctor Sleep «دکتر خواب» دیده خواهد شد. جکمن نیز به تازگی در فیلم سیاسی بیوگرافی The Front Runner «رقیب پیشتاز»‌ حضور داشته است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.