بازگشت برایان کرانستون به تلویزیون با مینی‌سریال سیاسی Your Honor

2 February 2019 - 15:00

 برایان کرانستون (Bryan Cranston) بازیگر برنده شش جایزه امی که بیشتر برای بازی در سریال محبوب Breaking Bad «برکینگ بد» شناخته می‌شود دوباره به تلویزیون برخواهد گشت. این بازیگر ۶۲ ساله در سریال سیاسی مهیج Your Honor برای شبکه شوتایم (Showtime) در نقش اصلی حضور خواهد داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این مینی‌سریال ۱۰ قسمتی توسط رابرت و میشل کینگ (Robert and Michelle King)‌ سازندگان سریال The Good Fight و شورانر پیتر موفات (Peter Moffat) ساخته می‌شود. این شبکه سال ۲۰۱۷ سفارش ساخت این سریال را داده بود که قرار است اقشار مختلف جامعه‌ی نیو اورلینز را بررسی کند. کرانستون قرار است نقش یک قاضی معتبر را بازی کند که پس از گرفتار شدن پسرش در یک تصادف رانندگی درگیر ماجرایی از دروغ، حیله و تصمیمات غیرممکن بعدی می‌شود.

گری لواین رییس بخش سرگرمی شبکه شوتایم گفته است:

پیتر، میشل و رابرت داستان اریجینال و مهیجی با تعلیقی جذاب، احساساتی سرشار و پیچیدگی‌های اخلاقی ساخته‌اند. فوق‌العاده خوشحالیم که برایان کرانستون یکی از بهترین بازیگران دنیا پذیرفته نقش اصلی سریال را بازی کند. به شدت مشتاقیم هرچه زودتر سریال Your Honor را ساخته و با مخاطبان به اشتراک بگذاریم.

کرانستون در کنار میشل و رابرت کینگ و موفات، که نویسندگی چند اپیزود را برعهده دارد تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند. تولید این سریال سال ۲۰۱۹ در نیو اورلینز آغاز خواهد شد.

موفات قبلا در ساخت سریال‌های تلویزیونی انگلیسی همکاری داشته، و اولین فصل از سریال تحسین‌شده‌ی او یعنی Criminal Justice «عدالت کیفری» برای مخاطبان آمریکایی در قالب سریال درام جنایی The Night Of «آن شب» محصول شبکه HBO به نمایش درآمد، که نامزد ۱۲ جایزه امی شد و پنج تای آن‌ها از جمله بهترین بازیگر مرد در سریال درام برای ریز احمد (Riz Ahmed) را برد.

کرانستون طی سال‌ها نامی برای خودش در تلویزیون دست و پا کرده است که شامل نقش‌های کوتاهی در سریال‌های Seinfeld «سینفیلد» و The King of Queens «پادشاه کوئینز» و سپس نقش‌های مهمتری در سیتکام Malcolm in the Middle در سال ۲۰۰۰ و سپس بازگشت باشکوهش در سال ۲۰۰۸ با سریال درام جنایی Breaking Bad «برکینگ بد» می‌شود که برای او چهار جایزه امی را به ارمغان آورد و این سریال نیز به یکی از بهترین سریال‌های تاریخ تلویزیون تبدیل شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.