معرفی فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر – فیلم زهرمار

2 February 2019 - 17:00

اختصاصی سینما گیمفا (سینما فارس)

پخش فیلم روز شنبه ۱۳ بهمن ساعت ۲۱:۳۰ در پردیس سینما گالری ملت

فیلم سینمایی زهرمار به کارگردانی جواد رضویان و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی است که  نوشتن فیلمنامه این فیلم سینمایی نیز بر عهده پیمان عباسی است. مراحل ساخت و تولید این فیلم سینمایی از سال ۹۷ آغاز شده است و اولین نمایش خود را در سی و هفتمین جشنواره خواهد داشت.

عوامل و بازیگران این فیلم به ترتیب زیر هستند:

سیامک انصاری، برزو ارجمند، علی استادی، سیامک ادیب، شبنم مقدمی، نسیم ادبی، شقایق فراهانی، حسین محب اهری، سیامک صفری، رضا رویگری.

مدیرتولید: پروانه زبان فهم، مجری طرح: احسان درخشان، طراح صحنه: مهدی موسوی، دستیار تهیه کننده: امیرحسین نوروزبیگی، برنامه‌ریز: پوپک مظفری، طراح لباس: ثنا نوروزبیگی، دستیار اول کارگردان: رضا بختیاری، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای: سپیده آماده، مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی، طراح گریم: عبدالله اسکندری، صدابردار: محمود خرسند، مدیر هماهنگی: حسین بشگرد، عکاس: کوروش جوان.

در خلاصه داستان این فیلم این طور آمده است:

بازیگر این فیلم یعنی رضا در سن میانسالی که دفتردار یک شرکتی است به تازگی به تهران آمده است و زندگی می‌کند، یکی از همکلاسی‌های قدیمی خود را می‌بیند که از قدیم هنوز ناراحتی و کینه‌ای قدیمی در دل خود دارد. رضا تمام تلاش خود را می‌کند که از او بتواند دلجویی کند. همکلاسی وی اسمش رهی است و رهی کاری میکند که رضا درگیر مشکلات بزرگی می‌شود.

حشمت: فکر نمی‌کردم تاوان اشتباهم رو با تو پس بدم، لیلا: زهرمار

در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر با اخبار متنی و تصویری و ویدیویی با سینما گیمفا (سینما فارس) باشید.

به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

https://instagram.com/cinemafars.official?utm_source=ig_profile_share&igshid=lb8c0n2zdtrq

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.