آخرین پوستر فیلم مهیج Greta با بازی کلویی گریس مورتس منتشر شد

2 February 2019 - 20:00

استودیوی فوکوس فیچرز پوستر نهایی فیلم مهیج تعلیقی Greta (گرتا) با بازی کلویی گریس مورتس (Chloë Grace Moretz) و ایزابل هوپر (Isabelle Huppert) بازیگر نامزد اسکار را منتشر کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

Greta داستان یک زن جوان ساده و بی‌تجربه را دنبال می‌کند که در تلاش است در شهر نیویورک روی پای خودش بایستد. فرانسیس (با بازی مورتس) درباره‌ی اینکه کیفی که یک زن در مترو جا می‌گذارد را به صاحبش برگرداند شکی به خود راه نمی‌دهد. نام صاحب کیف، گرتا (با بازی هوپر) است، یک معلم پیانوی فرانسوی عجیب که علاقه‌ی زیادی به موسیقی کلاسیک و تنهایی دارد. فرانسیس که به تازگی مادرش را از دست داده، خیلی زود با گرتای بیوه دوست می‌شود. اما وقتی فرانسیس متوجه می‌شود گرتا آن کسی که ادعا می‌کند نیست، فریبندگی مادرانه‌ی گرتا از بین رفته و به دشمنی ناخوشایندی تبدیل می‌شود.

نیل جوردن (Neil Jordan) کارگردان برنده چهار جایزه اسکار کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از ری رایت (Ray Wright) برعهده دارد. در این فیلم همچنین مایکا مونرو (Maika Monroe)، کولم فیور ‌(Colm Feore) و کرن ریچاردز (Karen Richards) حضور دارند. سیدنی کیمل (Sidney Kimmel)، جان پناتی (John Penotti)، جیمز فلین (James Flynn)، لاورنس بندر (Lawrence Bender) و کرن ریچاردز تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

فیلم Greta در تاریخ ۱ مارس ۲۰۱۹ (۱۰ اسفند ۹۷) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.