کمپانی لوکاس‌فیلم رمان‌های جدید Star Wars: Galaxy’s Edge را معرفی کرد

2 February 2019 - 21:00

پاییز امسال استودیوی دیزنی پارک‌های Star Wars: Galaxy’s Edge «جنگ ستارگان: لبه کهکشان» را افتتاح می‌کند. این پارک‌ها به طرفداران جنگ ستارگان اجازه می‌دهد از پایگاه بلک اسپایر در لبه‌ی بیرونی سیاره‌ی باتو دیدن کنند. همچنین قبل از این افتتاحیه‌ها، دیزنی و لوکاس‌فیلم سه رمان جدید که تاریخ باتو را گسترش می‌دهد منتشر خواهند کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

از قبل می‌دانستیم که مارول در حال آماده‌سازی برای Galaxy’s Edge با انتشار کامیک بوک‌هایی به همین نام است. این کامیک‌ها خوانندگان را با شخصیتی ایتوریایی به نام دوک اوندار آشنا می‌کنند، که یک دلال عتیقه‌ی مرموز است. علاوه بر این، لوکاس فیلم دو رمان بزرگسال به نام A Crash of Fate «سقوط سرنوشت» و Star Wars: Myths & Fables «جنگ ستارگان: افسانه‌ها و قصه‌ها» را نیز امسال منتشر خواهد کرد.

A Crash of Fate توسط زورایدا کوردوا نوشته شده و داستان دو دوست به نام ایزی و جولز را دنبال می‌کند که از بچگی در باتو بزرگ شده‌اند. ایزی پس از اینکه چند سال باتو را ترک کرده به آنجا برمی‌گردد و جولز را درگیر ماجرایی که شامل قاچاقچیان و دزدان دریایی است می‌کند. جرج مان (George Mann) نویسندگی Myths & Fables را برعهده داشته که تصویرگری آن نیز برعهده‌ی گرانت گریفین (Grant Griffin) است. همانطور که از عنوان این رمان پیداست، تعدادی از داستان‌های افسانه‌ای لبه‌ی بیرونی را روایت می‌کند.

 

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.