چگونه فیلم Furious 7 به خانواده‌ی پاول واکر کمک کرد؟

20 September 2016 - 12:00

مرگ پاول واکر (Paul Walker) برای خانواده‌ی او، همکارانش و طرفدارانش بسیار شکه‌ کننده بود. با این وجود برادران واکر می‌گویند که فیلم Furious 7 «خشمگین ۷» به خانواده‌ی آن‌ها کمک زیادی کرد تا بتوانند با مرگ پاول کنار بیایند. کلب (Caleb) و کودی (Cody) هر دو با قرار گرفتن در جایگاه پاول کمک کردند تا کار نیمه تمام برادراشان را در فیلم به اتمام برساد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

با توجه به صحبت‌های کلب، بازی کردن در نقش پاول به او و برادرش کمک کرد تا بهتر او را بشناسند:

ما توانستیم درک بیشتری از او داشته باشیم و بدانیم که او خودش را صرف چه کاری کرده است. ما مجبور بودیم  پاول را با دیگران تقسیم کنیم. وقتی که پاول برای فیلمبرداری به مکان‌‌های دور سفر می‌کرد؛ ما دل تنگش می‌شدیم. بعضی اوقات او نمی‌توانست برای تعطیلات به خانه بیاید و فاصله‌ی ما با او بیشتر می‌شد. چند بار نیز ما برای ملاقات با او به صحنه‌ی فیلمبرداری رفتیم، ولی به دست آوردن این درک، آگاهی و احساس نزدیکی به او واقعاً خاص‌تر از چیز دیگری است.

باید تجربه‌ی عجیبی باشد که بعد از فوت برادرتان، در نقش او بازی کنید و این موضوع برای همه رخ نمی‌دهد؛ البته با قرار گرفتن در نقش پاول می‌توان به درک بیشتری از او رسید. این دو برادر به سایت etonline گفتند که پاول زیاد از کار خود صحبت نمی‌کرد. با دور بودن همیشگی پاول از خانواده و ندانستن این که او مشغول به چه کاری است؛ این که قادر باشید در نقش او بازی کنید و به جای او در صحنه قرار گیرید می‌تواند تجربه‌ی بسیار خوبی باشد. این موضوع واقعا به آن‌ها کمک کرد تا درک کنند در زمانی که پاول در کنار خانواده حضور نداشت مشغول به چه کاری بود. اگر تا به حال زندگی کاری پاول برای آن‌ها یک راز به حساب می‌آمد؛ با کار کردن با همکارانش به شناخت بیشتری از او رسیدند.

همچنین تیم بازیگری و خدمه فیلم به این دو برادر کمک زیادی کردن تا با مرگ او کنار بیایند. بعضی از آن‌ها به خصوص وین دیزل (Vin Diesel) داستان‌های جالبی برای تعریف کردن داشتند که تا به حال کودی و کلب آن ها را نشنیده بودند.

پاول واکر به طور غیر منتظره‌ای در یک تصادف رانندگی در نوامبر ۲۰۱۳ جان خود را از دست داد. به این دلیل پایان Furious 7 «خشمگین ۷» تغییر کرد تا شخصیت پاول واکر از نمایشنامه خارج شود. کودی و کلب نیز به کمک جلوه‌های دیجیتالی شخصیت پاول را دوباره زنده کردن و به او این اجازه را دادن که در حال رانندگی در غروب آفتاب محو شود.

با اینکه پاول واکر به دلیل شهرت روزافزون خود برای حضور در فرانچایز محبوب Fast and Furious «سریع و خشن» مورد توجه عموم قرار داشت، ولی در زندگی شخصی خود انسان توداری بود و به نظر می‌رسید که حتی خانواده‌ی او نیز از اطلاع زیادی از زندگیش نداشتند. با اینکه خانواده‌ی پاول مقداری به مرگ او کنار آمده‌اند، ولی بدان معنی نیست که این شخصیت برای همیشه از فیلم کنار گذاشته می‌شود. چندی پیش صحبت‌هایی شد که این شخصیت در آینده دوباره به این فرانچایز وارد شود. اگر قرار باشد شخصیت پاول واکر دوباره به فیلم بازگرداتده شود؛ قطعا برادرانش نیز در این کار نقش خواهند داشت.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.