مذاکرات خاویر باردم برای پیوستن به تیموتی شلمی در بازسازی فیلم Dune

2 February 2019 - 22:30

به نظر می‌رسد خاویر باردم (Javier Bardem) در حال مذاکره برای پیوستن به جدیدترین ساخته دنی ویلنو (Denis Villeneuve) یعنی فیلم Dune «تل‌ماسه» می‌باشد. این فیلم اقتباسی از روی رمانی بسیار معروف به همین نام نوشته فرانک هربرت (Frank Herbert) و در واقع بازسازی فیلمی به کارگردانی دیوید لینچ (David Lynch) است.  در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید‌.

رمان Dune که به عنوان یکی از کلاسیک های ادبیات علمی-تخیلی شناخته می‌شود، داستان تلاش شکست خورده خانواده‌ای با شرافت برای کنترل سیاره‌ای صحرایی به نام آراکیس (Arrakis) و محصول صادراتی‌اش یعنی نوعی مواد خاص است. تا کنون حضور تیموتی شلمی (Timothee Chalamet)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) و دیو باتیستا (Dave Bautista) در این فیلم تایید شده و طبق آخرین اخبار منتشر شده، زندایا (Zendaya) و اسکار آیزاک (Oscar Isaac) هم در حال مذاکره برای پیوستن به گروه بازیگری این فیلم هستند. فیلم Dune برای فیلمبرداری در بوداپست و اردن در بهار پیش‌رو برنامه‌ریزی شده است.

فیلمنامه این فیلم توسط خود ویلنو و با همکاری اریک راث (Eric Roth) و جان اسپیتس (Jon Spaihts) به نگارش در آمده و خود این کارگردان سرشناس در کنار مری پرنت (Mary Parent) و کیل بویتر (Cale Boyter) وظیفه تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده دارد.

قابل ذکر است، خاویر باردم پیش از این و برای ایفای نقش در فیلم No Country For Old Men «جایی برای پیرمرد ها نیست»، برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده بود.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.