مبارزه کارول دنور با اسکرول در اولین کلیپ کاپیتان مارول

2 February 2019 - 23:04

یک ماه مانده تا اکران فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) اولین کلیپ رسمی فیلم منتشر شده که بری لارسون (Brie Larson) در نقش کارول دنور را در حال مبارزه با اسکرول تغییرشکل دهنده نشان می‌دهد. گرچه این کلیپ کوتاه است اما لحن، سرعت و جلوه‌های ویژه فیلم را به خوبی به نمایش گذاشته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

درحالیکه بیست و یکمین فیلم دنیای سینمایی مارول از خط داستانی نگهبانان کهکشان نشات گرفته و حتی تبهکار فیلم Ronan the Accuser را نشان می‌دهد، دقیقا همان پلات را ندارد. شخصیت لارسون داستان اورجینال بدون خط زمانی است. بنابراین، مارول تاکنون سه تریلر از فیلم منتشر کرده که همگی بازگشت قهرمان فیلم به زمین و رابطه‌اش با نیک فری (ساموئل ال. جکسون) و شخصیت مرموز جود لا (Jude Law) که گفته می‌شود یا یون-راگ تبهکار است یا مار-ول قهرمان، را نشان می‌دهد. اوایل این هفته اعلام شد که آنت بنینگ (Annette Bening) هوش برتر خواهد بود.

بری لارسون در صفحه اینستاگرام و توییتر خود کلیپ مبارزه کارول دنور با اسکرول را به اشتراک گذاشت. این ویدئو ۴۵ ثانیه‌ای کاپیتان مارول را روی قطار در حال حرکت نشان می‌دهد، درحالیکه اسکرول از سوی دیگر در حال فرار است. نیک فری و فیل کولسون کنار قطار شاهد ماجرا هستند و با ماشین قطار را دنبال می‌کنند. این کلیپ نه تنها ورزشکار بودن لارسون را نشان می‌دهد بلکه تسلیحات او را در حین مبارزه با اسکرول نشان می‌دهد.

مارول این فیلم را کمتر از دو ماه زودتر از Avengers: Endgame اکران می‌کند که می‌تواند برای فیلم لارسون مشکل‌ساز شود. بازار تبلیغات فیلم داغ است و حضور جنیس-ول، پسر مار-ول، در فیلم تایید شده است. حتی اعلام شده گربه کارول دنور، در بسیاری از صحنه‌ها خواهد بود.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.