مل گیبسون و تای شریدان در یک قدمی پیوستن به فیلم Black Flies

2 February 2019 - 23:33

مل گیبسون (Mel Gibson) و تای شریدان (Tye Sheridan) در حال مذاکره برای پیوستن به پروژه جدید ژان-استفان سوویر (Jean-Stephane Sauvaire) یعنی فیلمی در ژانر هیجان انگیز به نام Black Flies «مگس های سیاه» می‌باشند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید‌.

سوویر که پیش از این با فیلم جنایی خود یعنی A Prayer Before Dawn «دعایی قبل از طلوع» توانسته بود تحسین نسبی منتقدان را به دست بیاورد، حالا بر روی فیلمنامه‌ای به نویسندگی رایان کینگ (Ryan King) کار می‌کند. فیلمنامه‌ای که پیش از این در لیست سیاه (Black List) فیلمنامه های هالیوودی بود، جایی که بهترین فیلمنامه هایی که هنوز تبدیل به فیلم نشده‌اند در آن قرار می‌گیرند. این فیلم که براساس رمانی از شنون بورک (Shannon Burke) است داستان یک تکنیسین فوریت های پزشکی جوان به نام اولی کراس (Ollie Cross) را روایت می‌کند که در اولین سال کاری خود مجبور به رفتن به محله هایی از نیویورک می‌شود که نرخ جرایم در آنها بسیار زیاد می‌باشد. قرار گرفتن اولی در این محیط ها و دیدن شرایط اطراف و واقعیت های شهر نیویورک باعث می‌شود تا دیدگاه او نسبت به زندگی شروع به تغییر کند.

شریدان همچنین خود به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان این پروژه بر روی این فیلم کار خواهد کرد و گفته می‌شود که مراحل تولید فیلم در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ شروع می‌شود.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.