کیت هرینگتون آخر سریال بازی تاج و تخت را به همسرش لو داد

3 February 2019 - 11:00

کیت هرینگتون (Kit Harington) آخر سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) را به همسر و همبازی قبلی‌اش، رز لزلی، لو داد. لزلی در سه فصل سریال نقش یوریت را بازی کرد و شاید برای این جمله معروف شد: تو هیچی نمی‌دونی، جان اسنو! در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

وقتی جان اسنو و یوریت اولین بار در سریال بازی تاج و تخت همدیگر را ملاقات کردند، به دو قطب متفاوت وفادار بودند، جان به دیوار و یوریت به مردم آزاد که آنسوی دیوار زندگی می‌کردند. گرچه هردو دوست و عاشق هم شدند و رابطه‌شان پیچیده شد. با اینکه سرنوشت رابطه‌شان همچون داستان‌های افسانه‌ای نشد، اما برای کیت هرینگتون و لزلی منجر به ازدواج واقعی در سال ۲۰۱۸ گردید. حالا، هرینگتون بعد از آشکار ساختن آخر سریال با همسرش دچار مشکل شده است.

هرینگتون در مصاحبه با تام گرین و دیزی ماسکل در برنامه رادیویی KISS، گفت که آخر سریال را به همسرش لو داده و لزلی بعد از شنیدن آخر داستان، سه روز کامل با او حرف نزده است. او گفت: سال گذشته به همسرم گفتم آخر داستان چه می‌شود و او سه روز با من حرف نزد. حالا خوبه خودش ازم پرسیده بود آخرش چی میشه!

وقتی در طول مصاحبه از او درباره روند اتفاقات سریال پرسیده شد، چیزی نگفت فقط از آخر داستان اعلام رضایت کرد‌ و معتقد است آخر داستان فوق‌العاده است. او درباره آینده حضورش در دنیای تخیلی جورج آر. آر. مارتین گفت که در هیچ اسپین‌آف سریال بازی نمی‌کند و با فصل آخر سریال، ارتباط او با این دنیا به پایان می‌رسد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.