انتشار کمدی جود آپاتو با بازی پت دیویدسون در آغاز تابستان ۲۰۲۰

3 February 2019 - 11:31

کمدی اورجینال (بدون نام) جود آپاتو (Judd Apatow)، با بازی پت دیویدسون (Pete Davidson)- بازیگر برنامه Saturday Night Live (پخش زنده شنبه شب)- در ۱۹ ژوئن ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

استودیوی Universal Pictures و آپاتو جزئیات این پروژه را فعلا در پرده نگه داشته‌اند. بعد از فیلم Trainwreck (فاجعه) در سال ۲۰۱۵، این اولین فیلم سینمایی‌ست که آپاتو کارگردانی کرده است.
این فیلم که هنوز نام مشخصی هم ندارد اول قرار بود که آخر همین‌ماه اکران شود اما در سپتامبر ۲۰۱۸، استودیوی Universal موقتا تاریخ پخش فیلم را به تعویق انداخت تا تاریخ جدیدی را برایش تعیین کنند.

کمپانی فیلم‌سازی آپاتو: آپاتو پروداکشنز (Apatow Productions) و بری مدل (Barry Medel) از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

دیویدسون، یکی از بازیگران خبرساز برنامه Saturday Night Live که در کمدی Big Time Adolescence ( زمان مهم نوجوانی) هم خوب درخشیده، فیلم‌نامه این فیلم را به همراه آپاتو و دیو سایرس (Dave Sirus) نوشته است.

استودیوی Universal اعلام کرد که تریلری به نام Turning (چرخش) را نیز در ۲۴ ژوئن ۲۰۲۰ اکران خواهد کرد.

فیلم Turning یک قصه وحشتناک را روایت می‌کند که در شهرکی اسرارآمیز در حومه شهر Maine اتفاق می‌افتد جایی‌که مسئولیت پرستاری از دو کودک یتیم پریشان و بی‌قرار به یک پرستار جدید سپرده می‌شود. این فیلم را فلوریا سیگیسماندی (Sigismondi) کارگردانی می‌کند، و الهام‌گرفته از یک رمان کوتاه کلاسیک نوشته هنری جیمز (Henry James) می‌باشد. مکنزی دیویس (Mackenzie Davis)، فین ولفهارد (Finn Wolfhard)، بروکلین پرینس (Brooklyn Prince)، و جولی ریچاردسون (Joely Richardson) در این فیلم بازی می‌کنند.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.