فیلمنامه‌ی بازسازی Escape from New York توسط کارگردان Upgrade نوشته می‌شود

3 February 2019 - 12:30

لی ونل (Leigh Whannell) کارگردان فیلم موفق Upgrade «ارتقا» نوشتن فیلمنامه‌ی بازسازی فیلم مهیج Escape from New York «فرار از نیویورک» را برای کمپانی فاکس برعهده خواهد داشت. ونل همچنین نویسندگی و کارگردانی فیلم The Invisible Man «مرد نامرئی» را برای یونیورسال برعهده دارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم کلاسیک Escape from New York ساخته‌ی جان کارپنتر (John Carpenter) محصول سال ۱۹۸۱ که در آینده (آن زمان سال ۱۹۹۷) روایت می‌شد، داستان زمانی را دنبال می‌کرد که منهتن به زندانی امنیتی به اندازه‌ی یک جزیره تبدیل شده است. وقتی رئیس جمهور آمریکا در این شهر ویران سقوط می‌کند، فردی بی‌قانون (با بازی کرت راسل (Kurt Russell)) مجبور می‌شود وارد جزیره شود تا او را نجات دهد.

رویکرد ونل برای این فیلم اینطور است که ویژگی‌های فیلم اریجینال را دارد و در عین حال ایده‌های جدیدی را وارد داستان کرده است. ونل نمی‌خواهد مسیری که بازسازی‌های دیگری مثل Robocop «پلیس آهنی» و Total Recall «یادآوری کامل» طی کرده‌اند را پیش بگیرد.

هنوز خبری از کارگردانی این فیلم توسط ونل منتشر نشده، اما ممکن است او کارگردانی این فیلم را هم برعهده بگیرد. قبلا قرار بود نیل کراس (Neil Cross) نویسندگی فیلم را برعهده داشته باشد و رابرت رودریگز (Robert Rodriguez) کارگردان فیلم باشد، اما هردوی آن‌ها از حضور در این پروژه منصرف شدند.

ونل قبلا با جیسون بلوم در فیلم‌های Insidious: The Last Key «توطئه: آخرین کلید» و Upgrade همکاری داشته، و در بازسازی فیلم The Invisible Man نیز با او همکاری خواهد داشت. او همچنین نویسنده‌ی فیلم درام The Mule «قاچاقچی»، سه فیلم اول فرنچایز Saw «ارّه» و Dead Silence «سکوت مطلق» بوده است.

منبع:‌ Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.