حضور الیسون ویلیامز و الکساندر دریمون در تریلر Horizon Line

3 February 2019 - 14:04

الیسون ویلیامز (Allison Williams) و الکساندر دریمون (Alexander Dreymon ) در تریلر Horizon Line (خط افق) برای کمپانی STX films، بازی خواهند کرد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

استودیوی SF پشت این پروژه قرار دارد، و فریدریک ویکستروم نیکاسترو (Frederick Wikstrom Nicastro) از طرف این استودیو تهیه‌کننده فیلم خواهد بود. آغاز فیلم‌برداری در ۱۱ فوریه در آفریقا، در دابلین، و نهایتا در استودیوی پینوود (Pinewood) کلید خواهد خورد.

فیلم Horizon Line داستان سارا و جکسون را روایت می‌کند که قبلا عاشق هم بوده‌اند، و دوباره پیش از مراسم عروسی دوستشان در جزیره‌ای گرمسریری به هم می‌پیوندند. در واقع، به عنوان تنها مسافران یک هواپیمای تک موتوره‌ای که به سمت اقیانوس هند در حرکت است، عشقشان دوباره برانگیخته می‌شود. با این‌حال، وقتی که خلبان هواپیما ناگهان دچار حمله قلبی می‌شود، این زوج مجبور می‌شوند برای نجات جانشان تلاش کنند تا همان‌طور در حال پرواز باقی بمانند تا زمانی‌که راهی برای فرود به زمین پیدا کنند.

میکائیل مارسیمین (Mikael Marcimain) این فیلم را، بر اساس فیلم‌نامه اورجینالی نوشته‌ی جاش کمپل (Josh Campbell) و مت استاکن (Matt stueckem)، کارگردانی خواهد کرد. جوم کولت-سرا (Jaume Collet-Serra)، به همراه جوآن سولا (Juan Sola) و پیتر گارد (Peter Garde) از تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه هستند.

کمپانی STX International پخش و توزیع بین‌المللی فیلم و امور فروش را مدیریت خواهد کرد.

نیکاسترو در مورد این فیلم گفت:

بابت تولید اولین فیلم انگلیسی زبان، به کارگردانی یکی از کارگردانان بسیار مستعد سوئدی، بر اساس فیلم‌نامه منحصر‌به‌فردی از جاش و مت، آن هم با بازی الیسون ویلیامز و الکساندر دریمون، بسیار هیجان‌زده هستم. امیدواریم بتوانیم با دوستانمان این فیلم سراسر هیجان و سرگرم‌کننده را در استودیوی STX بسازیم.

آدام فوگلسون (Adam Fogelson) از عوامل کمپانی STX films نیز افزود:

وقتی برای نخستین بار متن Horizon Line را خواندم، بلافاصله مجذوب مفهوم والا، تنش‌های پیوسته، و کاراکترهای برجسته فیلم‌نامه شدم که درست در همان لحظه از لابه‌لای خطوط بیرون پریدند. شما این زوج را قدم به قدم در مسیرشان حمایت می‌کنید- این فیلمی‌ست که رضایت همه را جلب می‌کند، و تمام بیننده‌ها در آمریکا و سراسر جهان این زوج و این فیلم را دوست خواهند داشت.

ویلیامز آخرین بار در سریالی از شبکه نتفلیکس به نام A Series of Unfortunate Events (ماجراهای ناگوار) بازی کرده است، و از جمله بازی‌های برجسته الکساندر دریمون هم یکی سریالی به نام The Last Kingdom (آخرین پادشاهی) از شبکه‌های نتفلیکس و BBC است، و دیگری هم سریالی به نام American Horror Story: Coven (داستان وحشتناک آمریکایی: محفل) از شبکه FX است که برنده جایزه امی نیز شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.