معرفی فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر – خون خدا

3 February 2019 - 15:01

اختصاصی سینما گیمفا (سینما فارس)

پخش فیلم روز یک شنبه ۱۴ بهمن ساعت ۱۵:۳۰ در پردیس سینما گالری ملت

فیلم سینمایی “خون خدا”  فیلمی است به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی که کار تهیه کنندگی آن نیز بر عهده سیاوش حقیقی است که کلیه مراحل ساخت و تولید آن در سال ۹۷ انجام شده است.

اولین نمایش عمومی این فیلم در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته شده بود و عوامل فیلم توانستند این فیلم را به این دوره از جشنواره فیلم فجر برسانند.

این کارگردان با اولین فیلم خود یعنی “انزوا” در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر شرکت کرد و این بار با فیلم “خون خدا” پس از گذشت دو دوره در این سری از فیلم های جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرده است.

بنا بر گفته کارگردان، این فیلم به قدری عجیب است که مخاطب فیلم دوست دارد ۱۰ بار آن را ببیند و به گفته وی هدف او برای حضور در این جشنواره دریافت سیمرغ بلورین نیست بلکه دیده شدن فیلم مد نظر است.

عوامل و بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند به ترتیب زیر است:

رضا اخلاقی راد، فرید سجادی حسینی، حسین غایبی شباهنگ، شیوا ابراهیمی، وحید نفر، امین میری، علیرضا ثانی‌فر، خسرو احمدی، سعید داخ و میثاق جمشیدی

مدیر فیلمبرداری: شهرام نجاریان، ستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سید عرفان میرعارفین، طراح چهره پردازی: هاشم فغانی، مدیر تولید: هادی حیدری، صدابردار: علی ذولفقاری، مدیر تدارکات: حمید مزروقی، طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری طادی، طراح صداگذاری: محمد مهدی جواهری‌زاده، عکاس: حسن شجاعی و مشاور رسانه‌ای: میثم محمدی

در خلاصه داستان این فیلم این طور آمده است:

علی کارتن خواب است و اعتیاد دارد. او در دوران نقاهت پس از ترک اعتیادش قرار دارد که این زمان مصادف شده است با دهه اول محرم. او در خیابان‌ها پرسه میزند و در روز عاشورا به او غذای نذری می‌دهند که وقتی جعبه غذا را باز میکند پاکتی میبیند که آغشته به خون است.

در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر با اخبار متنی و تصویری و ویدیویی با سینما گیمفا (سینما فارس) باشید.

به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

https://instagram.com/cinemafars.official?utm_source=ig_profile_share&igshid=lb8c0n2zdtrq

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.