معرفی فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر – فیلم طلا

3 February 2019 - 18:00

اختصاصی سینما گیمفا (سینما فارس)

پخش فیلم روز یکشنبه ۱۴ بهمن ساعت ۱۸:۳۰ در پردیس سینما گالری ملت

فیلم سینمایی “طلا” فیلمی است به کارگردانی پرویز شهبازی که کار نوشتن فیلمنامه هم برعهده خود کارگردان یعنی پرویز شهبازی بوده است. این کار به تهیه‌کنندگی رامبد جوان و محمد شایسته است که مراحل ساخت و تولید آن در سال ۹۷ انجام شده و اولین نمایش این فیلم سینمایی برای سی و هفتمین دوره از جشنوره فیلم فجر در نظر گرفته شده است. عوامل فیلم سعی بر این داشتند که این فیلم را به این دوره از جشنواره فیلم فجر برسانند.

این کارگردان پیش از ساخت فیلم “طلا” فیلم‌های دیگری نیز ساخته است. آثاری همچون “نفس عمیق” و “دربند” و “عیار ۱۴” از ساخته‌های پرویز شهبازی است. فیلم سینمایی “طلا” در ژانری اجتماعی ساخته شده است که به موضوعی پیرامون جوانان پرداخته است.

فیلم سینمایی “طلا” یکی از پر بازیگرترین فیلم‌های سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر محسوب میشود. همچنین تهیه کننده این فیلم سینمایی نیز، رامبد جوان کارهای موفقی را تاکنون کارگردانی کرده است. او مجری برنامه خندوانه است و فیلم‌هایی همچون ورود آقایان ممنوع، نگار و در جدیدترین کارش قانون مورفی را در کارنامه خود دارد که در این روزهای جشنواره فجر نیز روی پرده سینما است.

عوامل و بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند به ترتیب زیر است:

نگار جواهریان، طناز طباطبایی، هومن سیدی، هدی زین‌العابدین، احترام برومند و مهرداد صدیقیان

طراح گریم: عباس عباسی، صدابردار: منصور شهبازی، دستیار اول کارگردان: حمید خضوعی، عکاس: محمد بدرلو، برنامه‌ریز:  اشکان سپهر، مدیر فیلمبرداری: پیمان شادفر، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، طراح لباس: سارا سمیعی و منشی صحنه:  لادن رحمتی

در خلاصه داستان این فیلم این طور آمده است:

چند جوان هستند که تصمیم گرفتند رستوران جدیدی را راه اندازی کنند و افتتاح کنند. در بین این تصمیمات و نظرات دوستانه پدر یکی از آن ها فوت شده است و یک مقدار زیادی نیز پول در این بین گم شده است. دلایلی که باعث شده این سه نفر به فکر کسب و کار جدید بیافتند این است: تباهی از کار؛ نگاه تحقیر آمیز و راهی برای پولدار شدن

در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر با اخبار متنی و تصویری و ویدیویی با سینما گیمفا (سینما فارس) باشید.

به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

https://instagram.com/cinemafars.official?utm_source=ig_profile_share&igshid=lb8c0n2zdtrq

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.