معرفی فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر – فیلم شبی که ماه کامل شد

3 February 2019 - 18:30

اختصاصی سینما گیمفا (سینما فارس)

پخش فیلم روز یکشنبه ۱۴ بهمن ساعت ۲۱:۳۰ در پردیس سینما گالری ملت

فیلم سینمایی جدید “شبی که ماه کامل شد” ساخته نرگس آبیار است که علاوه بر کارگردانی این اثر، وی به نوشتن فیلمنامه هم مشغول بوده است و این کار را به طور مشترک با مرتضی اصفهانی انجام داده است. همچنین تهیه‌۱کنندگی این اثر نیز بر عهده محمدحسین قاسمی است که کار تولید و مراحل ساخت این فیلم در سال ۹۷ به پایان رسیده است.

فیلم سینمایی “شبی که ماه کامل شد” خود را برای اولین نمایش خود در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر آماده کرد و توانست خود را به این دوره از جشنواره برساند.

سازندگان و عوامل این فیلم پیش از نمایش درباره فیلم هیچ توضیحی ندادند و صحبتی هم نکردند زیرا در نظر داشتند که خود مخاطب بهتر است داستان را در حین تماشای فیلم متوجه شود. فیلمبرداری این فیلم در ایران، بنگلادش و پاکستان انجام شده است.

کارگردان فیلم “شبی که ماه کامل شد” قبل از این فیلم نیز، آثار دیگری در کارنامه حرفه ای خود داشته است. فیلم‌هایی همچون “نفس”، “شیار۱۴۳” و “اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند” از جمله آثار نرگس آبیار است.

عوامل و بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند به ترتیب زیر است:

الناز شاکردوست، شبنم مقدمی، پدرام شریفی، امین میری، بانیپال شومون، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی، فرید سجادی‌حسینی و آرمین رحیمیان

مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان، طراح صحنه: محمدرضا شجاعی، طراح لباس: محمدرضا شجاعی، طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، تدوین‌: حمید نجفی‌راد، موسیقی متن: مسعود سخاوت دوست، صدابردار: مهدی صالح کرمانی، صداگذار: آرش قاسمی، جلوه‌های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقا بیگ و عکاس: امید صالحی

در خلاصه داستان این فیلم این طور آمده است:

داستان این فیلم روایتگر یک داستان واقعی همراه با شخصیت های جالب و جنجالی است.

داستان حول زندگی یک تروریست می‌چرخد. ازدواج عبدالحمید ریگی برادر عبدالمالک ریگی سرکرده گروه جندالله با فائزه منصوری است. بعد از این ازدواج آن‌ها به سمت پاکستان فرار می‌کنند و داستان‌هایی برایشان پیش میاید که در یکی از این اتفاقات برادر با فائزه منصوری به قتل می‌رسد آن هم توسط عبدالمالک ریگی.

در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر با اخبار متنی و تصویری و ویدیویی با سینما گیمفا (سینما فارس) باشید.

به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

https://instagram.com/cinemafars.official?utm_source=ig_profile_share&igshid=lb8c0n2zdtrq

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.