استخدام کارگردان سریال Narcos برای کارگردانی فیلم جوجیتسویی Dead or Alive

3 February 2019 - 20:00

ژوزه پادیلا (José Padilha) برای کارگردانی فیلمی با موضوع جوجیتسوی برزیلی انتخاب شد. پادیلا قبلا سری فیلم‌های مهیج Elite Squad «یگان ویژه» و سریال محبوب Narcos «نارکوس» را کارگردانی کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

پادیلا کارگردانی فیلم Dead or Alive «مرده یا زنده» را برای نتفلیکس برعهده خواهد داشت و فیلمنامه‌ی این فیلم را به همراه پیتر مگوایر (Peter Maguire) می‌نویسد. پادیلا همچنین در کنار گرگ سیلورمن (Greg Silverman) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارد.

Dead or Alive داستان دو مرد به نام‌های میتسویو مائدا و ریکسون گریسی را دنبال می‌کند و داستان شکل گیری هنرهای رزمی ترکیبی که امروزه با نام جوجیتسوی برزیلی شناخته می‌شود را از دوران ژاپن سال ۱۸۰۰ تا آمریکا و ژاپن امروزی روایت می‌کند.

مائدا به نوعی سفیر هنرهای رزمی بود که از ژاپن به قاره آمریکا سفر کرد تا این ورزش را به دنیا معرفی کند و به همراه یک سیرک در سال ۱۹۱۴ وارد برزیل شد. او در یکی از نمایش‌هایش با کارلوس گریسی روبرو شد و گریسی به شاگرد مائدا تبدیل شد. سپس گریسی به برادرانش نیز این ورزش را آموزش داد و خانواده‌ای بزرگ از قهرمانان هنرهای رزمی ترکیبی ساخت که نسل آن‌ها تا امروز هم ادامه داشته است. ریکسون گریسی، برادرزاده‌ی کارلوس حالا یک مبارز بازنشسته است که قهرمانی‌های زیادی داشته و به عنوان یکی از نمادهای هنرهای رزمی ترکیبی شناخته می‌شود.

پادیلا کارگردانی برزیلی است که با ساخت فیلم‌های Elite Squad خودش را به همگان معرفی کرد. او سال ۲۰۱۴ بازسازی Robocop «پلیس آهنی» را کارگردانی کرد و سپس به تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان سریال درام جنایی Narcos با موضوع کارتل‌های مواد مخدر تبدیل شد.

Dead or Alive چندمین همکاری پادیلا با نتفلیکس است. فصل دوم سریال جنایی سیاسی برزیلی او O Mecanismo «مکانیزم» ‌نیز به زودی از این شبکه پخش خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.