معرفی فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر – غلامرضا تختی

3 February 2019 - 21:00

اختصاصی سینما گیمفا (سینما فارس)

پخش فیلم روز چهار شنبه ۱۰ بهمن ساعت ۱۵:۳۰در پردیس سینما گالری ملت

فیلم سینمایی “غلامرضا تختی” که به کارگردانی و نویسندگی بهرام توکلی است با همکاری سعید ملکان در کار تهیه‌کنندگی فیلم در سال ۹۷ کلیه مراحل ساخت و تولید آن انجام شده است و عوامل این فیلم تمام سعی خود را کردند تا این فیلم بتواند به سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر برسد. در روزهای آخر عوامل توانستند فیلم کامل شده را به جشنواره فیلم فجر ارائه دهند تا فیلم سینمایی “غلامرضا تختی” بتواند اولین اکران و نمایش خود را در این دوره از جشنواره فجر داشته باشد و در نخستین روز از جشنواره در پردیس سینمایی ملت به عنوان فیلم اول پخش شد و نشست خبری آن نیز برگزار گردید.

این فیلم سینمایی قرار بود در ابتدا با همکاری امیر جدیدی به عنوان ایفاکننده نقش غلامرضا تختی کلید بخورد ولی پس از مدتی و به دلیل طولانی شدن فاز ۲ و ۳ امیر جدیدی از این پروژه جدا شد. او که به مدت ۶ ماه برای رسیدن به آمادگی بدنی مشغول تمرین بود پس از تست گریم متوجه شدند امکان فیلمبرداری نیست.

عوامل و بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند به ترتیب زیر است:

شاهرخ شهبازی، علیرضا گودرزی، ماهور الوند، بهنوش طباطبایی، سیاوش طهمورث، ستاره پسیانی، فرهاد آئیش، حمیدرضا آذرنگ، پریوش نظریه، آتیلا پسیانی، معصومه قاسمی پور، امیررضا فرامرزی، محسن تختی، شاهرخ شهبازی، علیرضا گودرزی و معصومه قاسمی پور

مدیرفیلمبرداری: حمید خضوعی ابیانه، جلوه‌های ویژه بصری: محسن خیرآبادی، رضا میثاقی، هادی اسلامی و شهاب نجفی، چهره‌پرداز: سعید ملکان، تدوین: میثم مولایی صدابردار: رشید دانشمند صداگذار: امیرحسین قاسمی، طراح صحنه: کیوان مقدم، طراح لباس: امیر ملک پور، موسیقی: افشین عزیزی، جلوه‌های ویژه میدانی: محسن روزبهانی و عکاس: مریم تختکشیان

در خلاصه داستان این فیلم این طور آمده است:

این فیلم سه بخش از زندگی جهان پهلون تختی را نشان می دهد که نشان دهنده  سه مقطع کودکی و نوجوانی و بزرگسالی این ورزشکار است.

در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر با اخبار متنی و تصویری و ویدیویی با سینما گیمفا (سینما فارس) باشید.

به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

https://instagram.com/cinemafars.official?utm_source=ig_profile_share&igshid=lb8c0n2zdtrq

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.