باکس‌آفیس هفته: صدرنشینی Glass همچنان ادامه دارد

3 February 2019 - 22:00

فوریه در حالی شروع شد که ۱۲ فیلم اول باهم ۵۵.۴ میلیون دلار فروختند. اگر به اولین هفته سپتامبر ۲۰۱۷ برگردید می‌بینید که چطور ۱۲ فیلم اول عملکرد بدی داشتند. صدرنشین باکس‌آفیس برای سومین هفته متوالی متعلق به Glass است، در حالیکه فیلم Miss Bala سونی در رده سوم قرار گرفته است. درکل، انتظار می‌رفت آخر این هفته بدترین آخر هفته سوپر بول برای باکس‌‌آفیس باشد چون از سال ۲۰۰۰ که فیلم Eye of the Beholder با بازی اشلی جود (Ashley Judd) و ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) صدرنشین باکس‌آفیس شد، دیگر از این خبرها نبود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم گلس محصول استودیو یونیورسال برای سومین هفته صدرنشینی خود را حفظ کرد و توانست ۹.۵ میلیون دلار بفروشد و در مجموع بیش از ۸۸ میلیون دلار فروش داخلی داشته باشد. این فیلم در بازار بین‌المللی این هفته ۱۲.۲ میلیون در ۵۴ بازار دلار فروخت و در مجموع ۱۱۰ میلیون دلار فروش بین‌المللی داشته و به فروش جهانی ۲۰۰ میلیون دلار دست یافت.

رده دوم جدول برای سومین هفته در اختیار فیلم The Upside محصول STXFilms است و مجموع فروش داخلی ۷۵.۵ میلیون دلار داشته است. این فیلم، آخر این هفته ۸.۸۵ میلیون دلار فروش داشت.

فیلم Miss Bala سونی رده سوم را از آن خود کرده و ۶.۶ میلیون دلار از مجموع ۲۲۰۳ سینما اکران شده، فروخت. این فیلم با نمره منفی ۴۱ در Metacritic و امتیاز ۲۷ درصد راتن تومیتوز روی پرده نقره‌ای رفت و هنوز جای امیتاز CinemaScore فیلم در توییتر خالی است. با توجه به امتیاز راتن تومیتوز، ۶۱ درصد گفتند این فیلم را دوست داشتند، در حالیکه امتیاز IMDb چیز دیگری می‌گوید و امیتاز ۴.۹ از ۱۰ به فیلم داده شده است. مخاطبین فیلم در آخر این هفته ۵۴ درصد مرد و ۶۶ درصد زن ۲۵ سال به بالا بوده‌اند.

فیلم‌های هفته آینده

آخر هفته آینده فیلم The LEGO Movie 2: The Second Part محصول کمپانی برادران وارنر در بیش از ۴۱۰۰ سینما روی پرده می‌رود و کمدی محدود به رده سنی خاص، What Men Want و فیلم‌های Cold Pursuit و The Prodigy اکران می‌شوند.

شما خوانندگان عزیز می‌توانید جدول کامل فروش آخر این هفته را در قسمت زیر مشاهده کنید:

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.