اولین تریلر فیلم Passengers با بازی جنیفر لاورنس و کریس پرَت منتشر شد

21 September 2016 - 11:58

u7316ov1_od0qbl

مدتی بود که در انتظار نمایش یک تریلر از فیلم علمی تخیلی Passengers «مسافران» با بازی جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) و کریس پرت (Chris Pratt) مانده بوده‌ایم. اکنون پس از زمانی طولانی، اولین تریلر رسمی این فیلم منتشر شده است. برای مشاهده این تریلر رسمی، با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.  با تشکر از سونی پیکچرز بابت نمایش تریلر مورد انتظاری از فیلمی که مدت طولانی است در حال ساخت است، همچنان در تصوراتمان روند ساخت فیلم کند پیش رفته است. Passengers «مسافران» داستان دو نفر را با نام‌های جیم (Jim) و آئورورا (Aurora)، به ترتیب با بازی کریس پرت و جنیفر لارنس، روایت می‌کند. این دو مسافر در یک سفینه فضایی با نام آوالون قرار دارند که قصد دارد به سیاره‌ای دوردست سفر کند. بر حسب یک مشکل ایجاد شده در این سفینه، دو نفر از مسافران سفینه نزدیک به یک قرن زودتر از زمان مورد نظر بیدار می‌‌شوند. رابطه عاشقانه‌ای بین این دو نفر شکل می‌گیرد و هر دو آن‌ها علاوه بر حفط این رابطه، سعی بر انجام ماموریت خود را هم دارند. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به لارنس فیشبورن (Lawrence Fishburne) و اندی گارسیا (Andy Garcia) و همچنین مایکل شین (Michael Sheen) اشاره کرد.

این فیلم که مدت زمان زیادی است در حال ساخت است، در ابتدا قرار بود بازیگرانی همچون کیانو ریوز (Keanu Reeves)، ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) و ریچل مک‌آدامز (Rachel McAdams) در نقش شخصیت‌های اصلی آن ایفای نقش کنند.

اولین تریلر رسمی فیلم Passengers «مسافران» بسیار هیجان‌انگیز و برجسته است. با این وجود، باید منتظر اکران فیلم بمانیم و ببینیم که آیا می‌تواند انتظار چندین ساله طرفداران فیلم‌های علمی تخیلی را برآورده کند یا خیر.

فیلم Passengers «مسافران» در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ مصادف با ۱ دی ۹۵ در جهان اکران خواهد شد.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD 1080p | دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p | دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.