تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Avengers: Endgame منتشر شد

4 February 2019 - 21:30

همان‌طور که دکتر استرنج گفت: ما حالا در Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» هستیم. (البته او مستقیما به این نکته اشاره نکرد)‌ این فیلم قسمت دوم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ بینهایت» است، که در آن شاهد پیروزی تانوس و رسیدن او به هدفش یعنی برقراری تعادل در دنیا بودیم. متاسفانه این کار منجر به نابود شدن برخی از قهرمانان جدید مارول شد و گروه قدیمی شامل کاپیتان آمریکا، آیرون من، ثور،‌ بلک ویدو و هالک زنده ماندند تا انتقام آن‌ها را بگیرند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

حالا مارول بخش جدیدی از این داستان پایان‌بخش حماسی و مرموز را به صورت یک تبلیغ تلویزیونی منتشر کرده است. چیزی که بیشتر از همه ما را در مورد این تریلر شگفت‌زده کرد، علاوه بر اینکه کاملا صحنه‌های جدیدی از فیلم را دربرداشت، این است که به نظر می‌آید Avengers: Endgame بلافاصله پس از Avengers: Infinity War آغاز نمی‌شود. بلکه به نظر می‌آید مدتی از آن واقعه گذشته، اما اعضای انتقام‌جویان هنوز دوستان خود را فراموش نکرده و به دنبال راهی برای خنثی کردن نابودی نیمی از جمعیت جهان هستند. نکته‌ی جالب این است که خوشبختانه هنوز تبلیغات تلویزیونی این فیلم بخش زیادی از داستان آن را لو نداده‌اند.

در فیلم Avengers: Endgame که ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۹۸) اکران خواهد شد بازیگرانی از جمله رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr)، کریس ایوانز (Chris Evans)، کریس همسورث (Chris Hemsworth)، اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)، مارک رافالو (Mark Ruffalo)، جرمی رنر (Jeremy Renner)، پل راد (Paul Rudd)، دان چیدل (Don Cheadle)، کارن گیلان (Karen Gillan) و بری لارسون (Brie Larson) حضور دارند.

منبع:‌ Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.