تریلر جدید فیلم ترسناک موردانتظار Us ساخته‌ی جوردن پیل منتشر شد

4 February 2019 - 21:02

جوردن پیل (Jordan Peele) طرفداران را با انتشار تریلر جدیدی از فیلم ترسناک موردانتظار Us «ما» سورپرایز کرد. عده‌ی زیادی منتظر این فیلم که دومین تجربه کارگردانی پیل به حساب می‌آید هستند. در سال ۲۰۱۷ او با فیلم موفق Get Out «برو بیرون» وارد ژانر وحشت شد، فیلمی وحشتناک و سرگرم کننده درباره‌ی نژادپرستی در آمریکا که در باکس‌آفیس هم موفق بود و نامزدی اسکار بهترین فیلم سال را نیز کسب کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Us که یک «فیلم مهیج اجتماعی» توصیف شده داستانی درباره‌ی نژادپرستی بیان نمی‌کند و از نظر ترسناک بودن در مقایسه با Get Out در سطح بالاتری قرار می‌گیرد. حالا کسانی که منتظر این فیلم بوده‌اند نگاه تازه‌ای به آن را تجربه خواهند کرد.

پیل دیروز در صفحه‌ی ردیت کمپانی مانکی‌پاو پروداکشنز بدون اطلاع قبلی تریلر جدید فیلم Us را منتشر کرد. اگرچه زمان این تریلر فقط یک دقیقه است، اما جنبه‌های جدیدی از داستان را به نمایش می‌گذارد. این تریلر با ابراز ناراحتی آدلاین ویلسون با بازی لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o) از وقایع عجیب و غریبی که از زمان رسیدن او و خانواده‌اش به خانه‌ی ویلایی خودشان رخ داده آغاز می‌شود. نیمه‌ی دوم تریلر همان صحنه‌های تریلرهای قبلی را به نمایش می‌گذارد، و مقابله‌ی خانواده‌ی ویلسون با همتایان شیطانی خودشان را نشان می‌دهد. منشا این همتایان شرور هنوز مشخص نیست، و یکی از معماهایی است که پیل و تیمش برای آشکار شدن در خود فیلم محفوظ نگه داشته‌اند. این تریلر جدید شامل صحنه‌های عجیب و غریب جدید و موسیقی جذابی است، که نشان از داستانی وحشتناک و پر از سورپرایز دارد.

یونیورسال به فیلم Us اعتماد کامل دارد، و ماه گذشته اعلام شد این فیلم اولین بار در جشنواره فیلم جنوب از جنوب غربی به نمایش درمی‌آید. فیلم‌هایی مثل A Quiet Place «یک مکان ساکت» و Ready Player One «بازیکن شماره یک آماده» سال گذشته آنجا به نمایش درآمدند و در باکس‌آفیس هم به موفقیت فراوان رسیدند. با توجه به موفقیت عالی Get Out، کاملا منطقی است که برخی طرفداران نگران باشند ممکن است پیل با Us به مشکل بخورد، اما فعلا که همگی منتظر تماشای این فیلم هستیم.

فیلم Us در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع:‌ Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.