معرفی فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر – جمشیدیه

4 February 2019 - 22:15

اختصاصی سینما گیمفا (سینما فارس)

پخش فیلم روز دو شنبه ۱۵ بهمن ساعت ۱۸:۳۰ در پردیس سینما گالری ملت

فیلم سینمایی جمشیدیه به کارگردانی یلدا جبلی است که وی کار نوشتن فیلمنامه این اثر سینمایی خود نیز برعهده خودش بوده است. کلیه مراحل ساخت و تولید این فیلم سینمایی در سال ۹۷ انجام شده است همچنین اولین نمایش این فیلم سینمایی برای سی و هفتمین دوره از جشنوره فیلم فجر در نظر گرفته شده است. عوامل فیلم سعی بر این داشتند که این فیلم را به این دوره از جشنواره فیلم فجر برسانند.

این کارگردان قبل از این فیلم، فیلمی ساخته بود که در گروه هنر و تجربه اکران شده بود که بسیار با استقبال مخاطبان رو به رشد. همچنین از جانب منتقدان نیز بازخوردهای مثبتی پس از تماشای این فیلم دریافت شد.

یکی از اتفاقات جالب این فیلم، حضور دو فرد است که از کارگردانان سرشناس سینمای ایران محسوب می‌شوند که همچنین در کار انیمیشن هم تا کنون کارهایی بسیاری انجام دادند. این دو فرد کیومرث پوراحمد و دیگری بهرام عظیمی است.

آخرین ساخته یلدا جبلی قبل از ساخت “جمشیدیه” فیلمی بود به نام “داره صبح میشه”.

عوامل و بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند به ترتیب زیر است:

سارا بهرامی، حامد کمیلی، بهرنگ تنکابنی ، پانته‌آ پناهی‌ها، محمد ولی‌زادگان، کیومرث پوراحمد، ستاره پسیانی، ندا جبرائیلی، شادی کرم‌رودی،  سعید چنگیزیان و بهرام عظیمی

از آخرین همکاری سارا بهرامی و حامد کمیلی در یک فیلم می‌توان به اثر ایتالیا ایتالیا پرداخت.

فیلم‌بردار: مجید گرجیان، آهنگساز: فردین خلعتبری، طراح چهره پردازی: محمدرضا قومی، طراح لباس: مریم نعیم زاده، دستیار تهیه‌کننده: آرش جبلی، عکاس: حبیب مجیدی، صدابردار: محمود خرسند و حامد صمدزاده، صداگذار: ایرج شهزادی، طراح صحنه: فردین خلعتبری، مدیر تولید: مریم بهاری و برنامه‌ریز: علی هاشمی

در خلاصه داستان این فیلم این طور آمده است:

این داستان روایتی است از شهرهای شلوغ و هرج و مرج‌ها و اتفاقاتی که در این شلوغی‌ها پیش میاید.

دو شخصیت اصلی این فیلم یعنی ترانه و امیر حوادثی برای آنها پیش میاید که آنها را درگیر اتفاقات و جریان‌هایی میکند. این اتفاقات در شب تولد امیر افتاده است. پس از این اتفاق این دو نفر تازه به راه تازه‌ای وارد می‌شود این مسیر بسیار پیچیده است و همانند باتلاق بیشتر در آن فرو می‌روند و هرچه میگذرد بازگشت در این مسیر دشوارتر می شود.

در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر با اخبار متنی و تصویری و ویدیویی با سینما گیمفا (سینما فارس) باشید.

به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

https://instagram.com/cinemafars.official?utm_source=ig_profile_share&igshid=lb8c0n2zdtrq

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.