تبلیغ تلویزیونی جدیدی از انیمیشن موردانتظار Toy Story 4 منتشر شد

4 February 2019 - 22:00

تبلیغ تلویزیونی جدیدی از انیمیشن موردانتظار Toy Story 4 «داستان اسباب بازی ۴» منتشر شد که در آن شاهد بازگشت این فرنچایز دوست داشتنی هستیم. این قسمت در اتاق بانی دنبال می‌شود (بانی کسی است که اندی در پایان Toy Story 3 عروسک‌هایش را به او داد) و شامل معرفی شخصیت جدیدی به نام فورکی می‌شود که صداپیشگی آن برعهده‌ی تونی هیل (Tony Hale) است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این دنباله مدت زمان زیادی در حال تولید بوده است. ابتدا قرار بود سال ۲۰۱۴ این انیمیشن به کارگردانی جان لستر (John Lasseter) براساس فیلمنامه‌ای از رشیدا جونز (Rashida Jones) و ویل مک‌کورمک (Will McCormack) ساخته شود. اما به دلیل طولانی شدن فرآیند تولید و جدا شدن جونز و مک‌کورمک از این پروژه تولید آن به تعویق افتاد. حالا جاش کولی (Josh Cooley) نویسنده‌ی انیمیشن Inside Out «درون و بیرون» قرار است با این انیمیشن اولین کارگردانی خودش را تجربه کند. نویسندگی فیلمنامه نیز برعهده‌ی استفانی فالسوم (Stephany Folsom) است.

با اینکه این تبلیغ تلویزیونی چیزی از داستان فیلم را آشکار نمی‌کند، که کاملا هم منطقی است چون این یک تیزر ۳۰ ثانیه‌ای است و تاریخ اکران فیلم هم ماه ژوئن خواهد بود. اما به هرحال تماشای باز لایت‌یر در حال درگیری با دو جایزه‌ی کارناوال به نام داکی و بانی با صدای کیگان مایکل کی (Keegan-Michael Key) و جوردن پیل (Jordan Peele) واقعا تماشایی است.

در انیمیشن Toy Story 4 که ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۹۸) اکران می‌شود بازیگرانی از جمله تام هنکس (Tom Hanks)، تیم آلن (Tim Allen)، جون کیوسک (Joan Cusack)، دان ریکلز (Don Rickles)، استل هریس (Estelle Harris)، والاس شاون (Wallace Shawn)، جف پیجن (Jeff Pidgeon) و بلیک کلارک (Blake Clark) به صداپیشگی می‌پردازند.

منبع:‌ Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.