تیزر جدید سریال Game of Thrones به شکل تبلیغ تلویزیونی باد لایت منتشر شد

4 February 2019 - 23:00

سریال درام فانتزی پرطرفدار Game of Thrones «بازی تاج و تخت» محصول شبکه HBO که ماه آوریل از این شبکه پخش خواهد شد، به روشی غیرمنتظره و به صورت یک تبلیغ تلویزیونی در مسابقه‌ی سوپربول حضور داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در این تبلیغ تلویزیونی به کارگردانی دیوید ناتر (David Nutter)، مانتین با بازی هافثور یولی‌یس پی‌یرشون (Hafþór Júlíus Björnsson) را در حال مبارزه با یک شوالیه‌ی باد لایت می‌بینیم. این یک مبارزه‌ی عادلانه نیست. همانطور که مانتین در فصل چهارم صورت رد وایپر را خورد کرد، بار دیگر رقیبش را به همان روش شکست می‌دهد. این تیزر با شلیک آتش توسط دروگون، اژدهای مورد‌علاقه‌ی دنریس به پایان می‌رسد، که آنطور که می‌دانیم رفاقتی با مانتین ندارد، اما مشخص نیست فصل پایانی این سریال چه نقشه‌ای برای ما کشیده است.

پخش فصل پایانی Game of Thrones از ۱۴ آوریل ۲۰۱۹ (۲۵ فروردین ۹۸) آغاز می‌شود و قسمت پایانی آن نیز در تاریخ ۱۹ مه ۲۰۱۹ (۲۹ اردیبهشت ۹۸) پخش خواهد شد. همینطور که این سریال براساس رمان‌های نغمه‌ی یخ و آتش (A Song of Ice and Fire) نوشته‌ی جرج آر.آر. مارتین (George R.R. Martin) در حال پایان یافتن است، هنوز سوالات زیادی برای ما بی‌پاسخ مانده‌اند: سرنوشت جان اسنو (با بازی کیت هرینگتون (Kit Harington)) پادشاه شمال و دنریس تارگرین (با بازی امیلیا کلارک (Emilia Clarke)) ملکه‌ی اژدهایان چه خواهد شد؟ آیا سرسی لنیستر (با بازی لینا هیدی (Lena Headey)) ارتش هردوی این قهرمان‌ها را شکست داده و کنترل تخت آهنی را به دست می‌گیرد؟ آیا وقتی شاه شب وارد وینترفل و بقیه‌ی وستروس می‌شود، کسی از این حمله جان سالم به درمی‌برد؟

همه‌ی این سوالات با پخش فصل پایانی Game of Thrones پاسخ داده خواهند شد. فصل هفتمی که شامل یک سکانس اکشن طولانی است که سکانس نبرد حرامزاده‌ها در مقابل آن خیلی کوچک به نظر خواهد آمد!

منبع:‌ Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.