اکران مردمی فیلم سینمایی متری شیش و نیم در پردیس سینمایی آزادی برای اولین بار در روز ششم جشنواره

5 February 2019 - 20:59

فیلم سینمایی متری شیش و نیم فیلمی است که ساخته جدید کارگردان محبوب سعید روستایی محسوب می‌شود. کارگردان نیز نویسندگی این اثر را کرده است و تیهه کنندگی آن بر عهده سید جمال ساداتیان است. مراحل ساخت این اثر در سال ۹۷ انجام شده است.

این کارگردان پس از تجربه موفق ابد و یک روز بار دیگر با همان بازیگران فیلم سینمایی پیشین خود، در متری شیش و نیم همکاری کرده است.

فیلم سینمایی “متری شیش و نیم” در روز اول جشنواره به طور عجیبی پخش آن متوقف شد که با بازخورد زیادی این اقدام همراه بود. کارگردان و تهیه‌کننده فیلم، سعید روستایی و سید جمال ساداتیان دلیل این عدم نمایش را برخورد با موانعی از طرف سازمان‌هایی غیر از ارشاد دانستند اما پس از این نظریه روابط عمومی جشنواره این ادعا را رد کرد و پس از گذشت یک روز، مشکلات آن رفع شد و در سینماها نمایش داده شد.

بازیگرانی که در این فیلم بازی کردند پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار و فرهاد اصلانی هستند.

به گزارش سینما گیمفا (سینما فارس)، در روز ششم از سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر، مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی “متری شیش و نیم” برای نخستین بار در پردیس سینمایی آزادی برگزار شد. مهمانان و بازیگرانی مهمان این برنامه بودند و دو تا از بازیگران خود فیلم نیز در کنار مخاطبان به تماشای فیلم نشستند. قبل از نمایش آن بازیگرانی همچون پریناز ایزدیار و پیمان معادی که بازیگران اصلی فیلم هستند در کنار مردم عکس یادگاری گرفتند و همچنین مهمانان دیگری به پردیس سینمایی آزادی در روز سه شنبه ۱۵ بهمن ماه آمد. از جمله این هنرمندان، آزاده صمدی، الهه حصاری، دنیا مدنی و نگار مقدم بود.

در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر با اخبار متنی و تصویری و ویدیویی با سینما گیمفا (سینما فارس) باشید.

به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

https://instagram.com/cinemafars.official?utm_source=ig_profile_share&igshid=lb8c0n2zdtrq

عکاسان: مهتاب جعفری و کتایون علاقه بندی

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.