معرفی فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر – مردی بدون سایه

5 February 2019 - 20:00

اختصاصی سینما گیمفا (سینما فارس)

پخش فیلم روز دو شنبه ۱۵ بهمن ساعت ۲۱:۳۰ در پردیس سینما گالری ملت

فیلم سینمایی مردی بدون سایه فیلمی است به کارگردانی علیرضا رئیسیان که خود کارگردان کار نوشتن فیلمنامه این اثر و همچنین تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد. کلیه مراحل ساخت و تولید این فیلم سینمایی در سال ۹۷ انجام شده است همچنین اولین نمایش این فیلم سینمایی برای سی و هفتمین دوره از جشنوره فیلم فجر در نظر گرفته شده است. عوامل فیلم سعی بر این داشتند که این فیلم را به این دوره از جشنواره فیلم فجر برسانند.

این فیلم موضوعی پیرامون روابط عاطفی زوجین و مشکلاتی موجود اجتماعی که اکنون نیز در جامعه وجود دارد می‌پردازد. بحران های عاطفی که این روزها ما بین زوج‌ها یافت می‌شود.

این کارگردان قبل از فیلم “مردی بدون سایه”، فیلم های موفقی نظیر “چهل سالگی” و “دوران عاشقی” را کار کرده است و جلوی دوربین برده است. این طور که گفته می شود فیلم سینمایی جدید علیرضا رئیسیان، ” مردی بدون سایه” ادامه دو فیلم قبل این کارگردان است. ساخته جدید رئیسیان در دو کشور اسپانیا و ایران فیلمبرداری شده است.

عوامل و بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند به ترتیب زیر است:

بازیگران: لیلا حاتمی، علی مصفا، نسیم ادبی، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، حسام نورائی، آویسا سجادی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، به آفرید غفاریان و سیامک اطلسی.

دیگر عوامل فیلم: مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: ایمان توکلی، دستیار دوم کارگردان: مهیار اسلامی، طراح صحنه و لباس: کامیاب این عشایری، مدیر صحنه: فرامرز کرامتی، مدیر تدارکات: مهرداد مهرپویان، مدیرتولید: محمد یمینی، طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، عکاس: امیرحسین شجاعی و منشی صحنه: سعیده دلیریان

در خلاصه داستان این فیلم این طور آمده است:

این داستان روایتگر یک زوج است که ماهان کوشیار به کار کارگردانی مشغول است و پس از ساخت یک فیلم مستند زندگی او به نوعی تهدید شده است. او بسیار نگران است و در این مقطع زندگی بد همسرش به طور عاشقانه‌ای به کمک او میاید، اما در حین این مسائل، اتفاقات و حوادث رمزآلودی پیش می‌آید و شرایط را عوض می‌کند.

در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر با اخبار متنی و تصویری و ویدیویی با سینما گیمفا (سینما فارس) باشید.

به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

https://instagram.com/cinemafars.official?utm_source=ig_profile_share&igshid=lb8c0n2zdtrq

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.