سفارش ABC برای ساخت دو پایلوت کمدی با بازی کیتی سگال و لزلی آدوم جیر

5 February 2019 - 13:30

شبکه ABC سفارش ساخت دو پایلوت کمدی را داده است. یکی Nana (نانا) نام دارد که یک فیلم مولتی‌کمرا است که کیتی سگال (Katey Segal) هم بازیگر و هم دستیار تهیه‌کننده اجرایی فیلم هست و نویسنده فیلم‌نامه هم لون زیمت (Lon Zimmet) است. و دیگری یک کمدی بدون نام مولی‌کمرا، مربوط به یک خانواده کشیش، است که لزلی آدوم جیر (Leslie Odom Jr) هم بازیگر و هم تهیه‌کننده اجرایی فیلم است و فیلم‌نامه‌نویس آن هم سالادین کی. پترسون (Saladin K. patterson) است. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

کمدی Nana که نوشته لون زیمت است، داستان یک پدر وسواس و به شدت محافظ و محتاط را روایت می‌کند که پس از مرگ همسرش مجبور می‌شود مادرزن گستاخ و جلفش را- Nana (با بازی سگال)- به خانه‌اش دعوت کند تا در تربیت بچه‌ها به او کمک کند؛ دو دختر بچه‌ای که Nana به سختی آنها را می‌شناسد.

زیمت، به همراه تد ملفی (Ted Melfi) و کیمبرلی کویین (Kimberly Quinn) از طرف کمپانی گلدن‌لایت فیلمز (Goldenlight Films)، و آندرو کاسوو (Andrew Kosove)، برادریک جانسون (Broderick Johnson) و لورا لانکستر (Laura Lancaster) از طرف کمپانی آلکون اینترتیمنت (Alcon Entertainment) از تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند. سگال هم دستیار تهیه‌کننده اجرایی است. کمپانی‌های ۲۰th Century Fox و ABC Studios هم از تهیه‌کنندگان اصلی فیلم هستند.

برای سگال، بعد از سریال Superior Donuts (دونات‌های بزرگ)، بازی در این کمدی اولین ایفای نقشش در یک سریال تلویزیونی به شمار می‌رود.

کمدی بدون نام دوم که نوشته پترسون است، الهام‌گرفته از زندگی واقعی دو کشیش پیشرو به نام‌های تور (Toure) و سارا رابرتز (Sarah Roberts) است. این فیلم حول زندگی اوماری (با بازی آدوم جیر) و هوپ می‌چرخد که با هم مرکزی مدرن برای کشیشان راه می‌اندازند و حتی بعدا در یک زندگی مشترک آشفته‌تری با حضور هر چهار بچه‌شان با هم شریک می‌شوند.

پترسون و آدوم، به همراه کری واشینگتون (Kerry Washington) و پیلار سیوون (Pilar Savon) از کمپانی سیمپسون استریت (Simpson Street) تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند. سارا و تور رابرتز هم دستیاران تهیه‌کنندگان اجرایی‌اند. استودیوی مورد نظر هم ABC Studios است.

آدوم جیر را بیشتر به خاطر بازی‌اش در نقش آرون بر- که برنده جوایز Tony و Grammy هم شد- در فیلم ‌موزیکال Hamilton (هامیلتون) می‌شناسند، اخیرا هم در یک فیلم سینمایی از شبکه فاکس به نام Murder on the Orient Express (قتل در قطار سریع‌السیر شرق) حضور داشته است‌. به علاوه یکی از بازیگران یک فیلم سینمایی جدید هم هست.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.