اشلی مورای در اسپین‌آف سریال Riverdale نقش اصلی را بازی خواهد کرد

5 February 2019 - 15:30

اشلی مورای (Ashleigh Murray) بازیگر سریال Riverdale «ریوردیل» برای بازی در نقش اصلی قسمت پایلوت سریال Katy Keene «کتی کین» اسپین‌آف Riverdale انتخاب شد. این سریال نیز توسط روبرت آگیرا ساکاسا (Robert Aguirre-Sacasa) ساخته می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جوزی مک‌کوی (با بازی مورای) که حالا بیست و چندساله است ماجراجویی جدیدی را در این شهر بزرگ آغاز کرده است. جوزی که مصمم است وارد عرصه‌ی موسیقی شود خود را در حال ایجاد دوستی‌های جدید، روابط عاشقانه‌ی جدید و تبدیل به ستاره‌ای بزرگ در دنیای موسیقی پیدا می‌کند.

سریال Katy Keene نوشته شده توسط آگیرا ساکاسا و مایکل گراسی (Michael Grassi) داستان زندگی و روابط عاشقانه‌ی چهار شخصیت مهم کامیک‌های آرچی را دنبال می‌کند که در حال تعقیب آرزوهایشان در نیویورک هستند. این درام کمدی موزیکال، داستان اریجین و چالش‌های چهار هنرمند مستعد را روایت می‌کند که می‌خواهند در تئاتر برادوی نمایش اجرا کنند.

آگیرا ساکاسا و گراسی به همراه گرگ برلانتی (Greg Berlanti)، سارا شکتر (Sarah Schechter) و جان گلدواتر (Jon Goldwater) تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند. مگی کایلی (Maggie Kiley) کارگردانی این پایلوت را برعهده دارد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.