هالیوود از داستان نژاد پرستانه‌ی لیام نیسون شوکه شد!

5 February 2019 - 20:26

لیام نیسون (Liam Neeson) یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های هالیوود با مجموعه‌ای از مهارت های خاص، در طی تور تبلیغاتی فیلم جدیدش به‌نام Cold Pursuit از یک انتقام نژادپرستانه صحبت کرد که همه را شوکه کرد! برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

لیام نیسون که برای سری فیلم‌های انتقام جویانانه‌ی Taken مشهور شده است، طی مصاحبه‌ای برای فیلم جدیدش، یک داستان وحشتناک از ماموریتی که او باید مردی را که قصد تجاوز به دوستش را داشت، به قتل می‌رساند به اشتراک گذاشت. این مرد سیاه پوست بوده است.

نیسون گفته است که دوستش این اتفاق دردناک را به‌درستی مدیریت کرده‌است، و نیسون از او سوال‌های زیادی پرسیده است. مانند رنگ پوست متجاوز و وقتی نیسون فهمیده است که مرد سیاه پوست بوده است گفت:

من خجالت زده‌ام از اینکه این را می‌گویم، اما می‌دانید، امیدوارم یکی از این مردان سیاه‌ پوست و تبه‌کار، از می‌خانه بیرون بیاید و از من چیزی بخواهد تا من او را بکشم.

همچنین او از طرز فکرش درباره‌ی انتقام گفت که بسیار بد بوده است، و از آن درس‌های زیادی گرفته است. وی افزود:

شما می‌دانید که من در ایرلند شمالی و در سختی‌های زیادی بزرگ شدم،  من چند نفر را می‌شناسم که در اثر اعتصاب غذا جان باختند، و آشنایان زیادی داشتم که بسیار ناراحت شدند. من فهمیدم که نیاز به انتقام دارم، اما بعدا متوجه شدم که این فقط به سمت انتقام‌جویی و کشتار بیشتر و بیشتر هدایتم می‌کند.

تعداد زیادی از مردم در گذشته نیسون جستجو کردند و بسیار متعجب شدند. از جمله کمدین معروف هاری کاندابولو (Hari Kondabolu) که گفته است:

این وحشتناک است که نیسون درباره‌ی ارتکاب جرم و جنایات نفرت انگیز فکر کرد، با این حال باید توجه داشت که مارک والبرگ (Mark Wahlberg) نیز مرتکب جنایاتی شده است.

در واقع هاری به سابقه‌ی جنایی والبرگ اشاره دارد. زمانی که او برای دزدیدن آبجو، به یک مرد ویتنامی حمله کرد و مسائل نژادی را لکه دار نمود، و در نتیجه او ۴۵ روز از حکم ۲ ساله‌اش را خدمت کرد. در سال ۲۰۱۴ او تقاضای خود را برای عفو نوشت، اما متاسفانه درخواست وی رد شد.

نیسون اخیرا جایزه‌ای را از Coen brothers برای درخشیدن در فیلم The Ballad of Buster Scruggs از نتفلیکس دریافت کرد. احتمال دارد نیسون در چهارمین فیلم از فرانچایز Men in Black: International مقابل کریس همسورث (Chris Hemsworth) و تسا تامپسون (Tessa Thompson) قرار گیرد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.