بلا تورن و بازی در تریلر Southland

5 February 2019 - 17:31

بازیگر فیلم‌های Assassination Nation (ملت قتل) و Famous In Love (شهرت در عشق): بلا تورن (Bella Thorne)، در فیلم جنایی Southland (سرزمین جنوبی) ساخته نویسنده و کارگردان: جاشوآ کالدول (Joshua Caldwell)، بازی خواهد کرد. این فیلم داستان دو عاشق جوان را روایت می‌کند که در راهی که به سوی سرزمین جنوبی در پیش می‌گیرند، اقدام به دزدی و سرقت می‌کنند، و با اعلام ماجراهایشان در رسانه اجتماعی به شهرت می‌رسند و طرفداران زیادی پیدا می‌کنند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

کولین بیتز (Colin Bates) و مایکل جفرسون (Michael Jefferson) از کمپانی Lucidity Entertainment به همراه تور بردول (Thor Bradwell) و اسکات لونسون (Scott Levenson) تهیه‌کنندگی فیلم را بر عهده دارند. گارت کلیتون (Garrett Clayton)، کیتی لری (Katie Leary)، بنت لیتوین (Banett Litwin)، و آدام لیتوین (Adam Litwin) هم تهیه‌کنندگان اجرایی هستند. کمپانی Highland Film Group فروش جهانی را مدیریت می‌کند که این هفته در برلین کار را شروع می‌کند. انتخاب سایر بازیگران هم در حال انجام است.

این فیلم داستان آریلا (با بازی تورن) را روایت می‌کند که در یک رستوران کوچک در شهر کوچکی در فلوریدا کار می‌کند. وقتی‌که گلویش پیش مجرم جوانی که تازه (به طور مشروط) آزاد گشته، گیر می‌کند، دوباره پای آن جوان را به یک زندگی خطرناک می‌کشاند، و متوجه می‌شوند که اعلام ماجراهای تبهکارانه‌شان در رسانه اجتماعی راه آسانی برای به شهرت رسیدن است.

وقتی‌که شمار رو به افزایش طرفدارانشان برایشان دردساز می‌شود، با هم دست به یک ماجراجویی خطرناکی می‌زنند که آن‌ها را نهایتا به دزدی، تعقیب و گریز، و قتل می‌کشاند. فیلم‌برداری فیلم بهار امسال شروع خواهد شد.

اولین فیلمی که کالدول به عنوان کارگردان ساخت یک فیلم فرانسوی زبان به نام Layover (توقف) در سال ۲۰۱۴ بود، که نخستین بار در Seattle International Festival Film اکران شد. سپس اولین فصل سریال South Beach (ساحل جنوبی) و Be Somebody (کسی باش) را برای کمپانی پارامونت پیکچرز کارگردانی کرد. اخیرا هم یک فیلم تریلر جاسوسی به نام Negative (منفی) را ساخته است.

از جمله فیلم‌های کمپانی Highland عبارت‌اند از فیلم اکشن Trauma Center (مرکز آسیب) با بازی بروس ویلیز (Bruce Willis) و درام Axis Sally (اکسیس سالی) با بازی آل ‌پاچینو؛ که هردو از فیلم‌های Emmet/Furla هستند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.