معرفی فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر – پالتو شتری

7 February 2019 - 15:40

اختصاصی سینما گیمفا (سینما فارس)

پخش فیلم روز سه‌شنبه ۱۶ بهمن ساعت ۱۸:۳۰ در پردیس سینما گالری ملت

فیلم سینمایی “پالتو شتری” فیلمی است به کارگردانی مهدی علی میرزایی که خود کارگردان نیز نوشتن فیلمنامه این اثر سینمایی را نیز بر عهده داشته است. تهیه‌کنندگی این فیلم سینمایی برعهده مجید شیخ انصاری است. تولید این فیلم سینمایی در سال ۹۷ انجام شده است همچنین اولین نمایش این فیلم برای سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته شده است. عوامل فیلم سعی بر این داشتند که این فیلم را به این دوره از جشنواره فیلم فجر برسانند.

کارگردان فیلم، چندین کار را قبل تر از این اثر خود جلوی دوربین برده است. فیلم‌هایی همچون “گشت ارشاد ۱” و “در مدت معلوم” از آثار قدیمی وی است.

به غیر از کار کارگردانی، وی نویسندگی این اثر را نیز بر عهده گرفته است. او یکی از پر جنجال‌ترین نویسندگان ایرانی محسوب می‌شود که باید دید در این دوره از جشنواره فیلم فجر، می‌تواند باز هم با فیلم جدیدش مورد بحث قرار گیرد یا خیر.

فیلمبرداری این اثر در مدت ۵۰ روز انجام شده است.

عوامل و بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند به ترتیب زیر است:

بازیگران: سام درخشانی، بانیپال شومون، بهاره کیان افشار، لیندا کیانی، پریوش نظریه، علیرضا مهران، شاهرخ فروتنیان، طوفان مهردادیان، افسانه چهره آزاد و رضا شیخ انصاری

مدیر تولید: سجاد رحیمی، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی تیرانی، طراح صحنه و لباس: حسین پیام سوری، دوین: محمد نجاریان، عکاس: افرا شهباززاده، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان:حامد مختاری، صدابردار: مسیح سراج، طراح گریم: عباس عباسی، منشی صحنه: زهرا تحقیقی و مدیر تدارکات: محمد ابراهیمی.

داستان این فیلم در مورد اتفاقات و رویدادهایی در رابطه با رقابت و رفاقت است.

در خلاصه داستان این فیلم این طور آمده است:

داستان این فیلم روایتگر زندگی یک دانشجویی است که در رشته فلسفه درس می‌خواند که او از پدر خود پالتویی را به ارث برده است. این دانشجو به محض پوشیدن این پالتو افکارش تغییر میکند و اعمال موذیانه و فکرهای عجیب به سرش می‌زند.

در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر با اخبار متنی و تصویری و ویدیویی با سینما گیمفا (سینما فارس) باشید.

به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

https://instagram.com/cinemafars.official?utm_source=ig_profile_share&igshid=lb8c0n2zdtrq

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.