معرفی فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر – متری شیش و نیم

7 February 2019 - 13:45

اختصاصی سینما گیمفا (سینما فارس)

پخش فیلم روز چهارشنبه ۱۷ بهمن ساعت ۱۵:۳۰ در پردیس سینما گالری ملت

فیلم سینمایی “متری شیش و نیم” فیلمی است به کارگردانی سعید روستایی که خود کار نویسندگی این اثر را نیز بر عهده گرفته است. تهیه‌کنندگی این اثر برعهده جمال ساداتیان بوده است. کلیه مراحل ساخت و تولید این فیلم در سال ۹۷ انجام شده و همچنین اولین نمایش این فیلم سینمایی برای سی و هفتمین دوره از جشنوره فیلم فجر در نظر گرفته شده است. عوامل فیلم سعی بر این داشتند که این فیلم را به این دوره از جشنواره فیلم فجر برسانند.

عوامل این فیلم در یک پروژه موفق دیگر با هم حضور داشتند و این دومین همکاری این کارگردان با سه بازیگر اصلی فیلم یعنی پریناز ایزدیار، نوید محمدزاده و پیمان معادی است. آن ها پیشتر در فیلم “ابد و یک روز” نیز که در جشنواره فیلم فجر هم توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را به فیلم خود توسط پریناز ایزدیار اختصاص دهد، همکاری کرده بودند. فیلم سینمایی “متری شیش و نیم” دومین اثر بلند سعید روستایی است. فیلم دوم این کارگردان باز هم به موضوع اعتیاد پرداخته و استقبال زیادی از مخاطبان را به خود اختصاصی داده است. در ابتدا قرار بود شهاب حسینی در این فیلم حضور داشته باشد اما بعد از حضور در یک جلسه از این فیلم کنار رفت.

عوامل و بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند به ترتیب زیر است:

بازیگران: پیمان معادی، پریناز ایزدیار ، نوید محمدزاده، و فرهاد اصلانی از بازیگران اصلی هستند و هومن کیایی، پیمان شریعتی، مرجان قمری،غلی باقری، محمد علی محمدی، مازیار سیدی و یوسف خسروی دیگر بازیگران هستند.

مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، طراح لباس: غزاله معتمد، طراح گریم: ایمان امیدواری، دستیار اول کارگردان: مهدی توکلی، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، عکاس: امیرحسین شجاعی، طراح صحنه: محسن نصرالهی، مدیر صدابرداری: ایرج شهزادی، برنامه‌ریز: افشین رضایی، طراح جلوه‌های ویژه بصری: جواد مطوری، مدیر بدلکاری: امیر بدری و تدوین: بهرام دهقانی

داستان این فیلم پیرامون اعتیاد می‌‌چرخد که یادآور این است که در این روزهای سخت، مواد مخدر و اعتیاد نیز زندگی مردم نیز تحت تاثیر گذاشته و گریبان‌گیر مردم شده است.

در خلاصه داستان این فیلم این طور آمده است:

یک سرگرد نیروی انتظامی مبارزه با مواد مخدر به دنبال توزیع‌کننده یک نوع مواد مخدر است. در نهایت سرگرد پلیس تمامی کسانی که در این مقوله کار میکنند را دستگیر و بازجویی میکند که در نهایت در آخرین بازجویی به محل زندگی توزیع‌کننده می‌رسد.

در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر با اخبار متنی و تصویری و ویدیویی با سینما گیمفا (سینما فارس) باشید.

به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

https://instagram.com/cinemafars.official?utm_source=ig_profile_share&igshid=lb8c0n2zdtrq

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.