معرفی فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر – ایده اصلی

7 February 2019 - 09:45

اختصاصی سینما گیمفا (سینما فارس)

پخش فیلم روز چهارشنبه ۱۷ بهمن ساعت ۱۸:۳۰ در پردیس سینما گالری ملت

فیلم سینمایی “ایده اصلی” فیلمی است به کارگردانی آزیتا موگویی است که کار نوشتن فیلمنامه و نویسندگی این اثر نیز بر عهده امیر عربی بوده که طرح آن را رضا کریمی داده است. تهیه‌کنندگی این اثر نیز برعهده آزیتا موگویی است. کلیه مراحل ساخت و تولید این فیلم سینمایی در سال ۹۷ انجام شده، همچنین اولین نمایش این فیلم برای سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته شده است. عوامل فیلم سعی بر این داشتند که این فیلم را به این دوره از جشنواره فیلم فجر برسانند.

این کارگردان قبل از ایده اصلی، فیلم تراژدی را ساخته بود و به عنوان دستیار نیز در فیلم‌هایی همچون “هزاران زن مثل من”، “دست‌های آلوده”، “عاشق” و “زن دوم” حضور داشته و “ایده اصلی” دومین اثر او است. این فیلم در چندین بخش در کشور اسپانیا به جلوی دوربین رفته است.

عوامل و بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند به ترتیب زیر است:

بازیگران: بهرام رادان، مریلا زارعی، هانیه توسلی، مهرداد صدیقیان، پژمان جمشیدی، و شهناز نوشیر، آندره آ ماچالکیدو، ایرینا مانژوسوا و واروارالارمو

مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، مجری طرح: پژمان هادوی، طراحی و ترکیب صدا: پرویز آبنار، مدیر صدابرداری: امیر شاهوردی، طراح گریم: سودابه خسروی، عکاس: علی نیک رفتار، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: ایما استمراری،  دستیار اول فیلمبردار: محمد عزت خواه، تدوین: بهرام دهقانی، موسیقی: بهزاد عبدی، طراح صحنه: امیر حسین قدسی، دیر تولید: محمد حیدر قلی، جلوه‌های ویژه بصری: وحید قطبی زاده، منشی صحنه: غزل رشیدی، دستیار اول صحنه: رشید حسینی، ستیاران صحنه: حامد ظریفی، ابراهیم ناصری، دستیارگریم: آیدین فرضی، هامین مرادی، دستیاران فیلمبردار: حامد عزت خواه، بهادر مافی، صابر کامیان، پیمان حقانی پرست، وحید حاتمی کیا، مهدی پیران، دستیار تولید: پویان قافله باشی، پشتیبانی تولید: علیرضا عرفانی، فیلم پشت صحنه: رویا حسینی، مشاور امور رسانه‌ای: مهیار جوادیفر، سرمایه گذاران: آزیتا موگویی، مهدی کریمی تفرشی، شرکت توسعه گردشگری شهر آئین، با حمایت منطقه آزاد کیش.

در خلاصه داستان این فیلم این طور آمده است:

داستان این فیلم در رابطه با پروژه جدید و بزرگی است که دو کشور ایران و اسپانیا با هم در جزیره هندورابی در جنوب ایران به توافق رسیده‌اند. شرکت‌های زیادی در این مناقصه برای برنده شدن شرکت کردند. رسیدن به موفقیت برای هر کرام از این افراد حاضر در این مناقصه داستان فیلم را میسازد.

در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر با اخبار متنی و تصویری و ویدیویی با سینما گیمفا (سینما فارس) باشید.

به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

https://instagram.com/cinemafars.official?utm_source=ig_profile_share&igshid=lb8c0n2zdtrq

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.