ساخت فیلم‌های Deadpool با ریت R در دیزنی ادامه خواهد داشت

6 February 2019 - 15:30

یکی از مهم‌ترین سوالات طرفداران درباره‌ی خریداری شدن کمپانی فاکس توسط دیزنی این بود که چه اتفاقی برای فرنچایز Deadpool «ددپول» خواهد افتاد. فیلم اول این فرنچایز با بازی رایان رینولدز (Ryan Reynolds) در نقش این ضدقهرمان پرحرف با بودجه‌ای ۵۸ میلیونی به فروش جهانی ۷۸۳ میلیون دلاری دست یافت. دنباله‌ی آن فیلم یعنی Deadpool 2 «ددپول ۲» نیز با بودجه‌ای ۱۱۰ میلیونی فروش جهانی ۷۶۸ میلیون دلاری را تجربه کرد. اما فیلم‌های خشن با ریت R معمولا جایی در دیزنی ندارند، بنابراین سرنوشت Deadpool در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اما طرفداران این فرنچایز اصلا نگران نباشند. باب ایگر (Bob Iger) مدیر عامل کمپانی والت دیزنی طی مصاحبه‌ای اعلام کرده است مارول (Marvel) قصد دارد ساخت فیلم‌های Deadpool را ادامه دهد. ایگر در این باره گفته است:

ما شاهد محبوبیت بالای فیلم‌های Deadpool با ریت R بین طرفداران مارول بوده‌ایم. بنابراین ما به ساخت این فیلم‌ها ادامه خواهیم داد و همچنین ممکن است فیلم‌های دیگری با این رده‌بندی سنی بسازیم.

 بخش دوم این اظهارنظر کمی مبهم است و مشخص نیست منظور ایگر ساخت فیلم‌های مارولی با ریت R است، یا مثلا نسخه‌ی خشنی از فیلم Aladdin «علاءالدین» با ریت R ساخته خواهد شد. او همچنین به این نکته اشاره کرده که دیزنی خیلی با دقت در حال بررسی فیلم‌های ریت R احتمالی خودش است، که احتمالا بدین معناست که این پروژه‌ها با فیلم‌های کلاسیک دیزنی متفاوت خواهند بود. همچنین این اظهارنظر سوالات بیشتری در این مورد به وجود می‌آورد که اگر فرضا قرار باشد Deadpool کراس‌اوری با فیلم‌های Avengers «انتقام جویان» داشته باشد چه اتفاقی خواهد افتاد.

اولین پروژه‌ای که با لحن تاریکش نظر ما را به خودش جلب می‌کند فیلم ترسناک نوجوانانه‌ی New Mutants «جهش یافته‌های جدید» است، که مدت زیادی در حال تولید بوده است. لارن شولر دانر (Lauren Shuler Donner) تهیه‌کننده‌ی فیلم‌های X-Men «مردان ایکس» گفته است سرنوشت پروژه‌های پس از Dark Phoenix «دارک فینیکس» هنوز مشخص نیست. دانر در این باره گفته است:

فعلا و از زمانی که دیزنی مالکیت فاکس را به دست آورده همه چیز متوقف شده است. الان همه چیز در اختیار دیزنی است. ما نمی‌دانیم آن‌ها قرار است چکار کنند. الان همه چیز به کوین فایگی (Kevin Feige) بستگی دارد که زمانی شاگرد من بود. او و من ساخت فرنچایز X-Men را با هم شروع کردیم، بنابراین به او اعتماد کامل دارم، نه فقط به خاطر اینکه او را می‌شناسم و اینکه می‌دانم داستان این شخصیت‌ها را درک می‌کند، بلکه به دلیل دنیای فوق‌العاده‌ای که طی این ده سال در مارول به وجود آورده است.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.