معرفی فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر – سرخ پوست

7 February 2019 - 11:43

اختصاصی سینما گیمفا (سینما فارس)

پخش فیلم روز چهارشنبه ۱۷ بهمن ساعت ۲۱:۳۰ در پردیس سینما گالری ملت

فیلم سینمایی “سرخ پوست” فیلمی است به کارگردانی نیما جاویدی که در سال ۹۷ کار نوشتن فیلمنامه این اثر سینمایی را نیز به پایان رسانده و کار تهیه‌کنندگی این فیلم نیز بر عهده مجید مطلبی بوده است. موسیقی فیلم توسط رامین کوشا در آمریکا انجام و در نهایت ضبط شده است. کلیه مراحل ساخت و تولید این فیلم سینمایی در سال ۹۷ انجام شده و همچنین اولین نمایش این فیلم برای سی و هفتمین دوره از جشنوره فیلم فجر در نظر گرفته شده است. عوامل فیلم سعی بر این داشتند که این فیلم را به این دوره از جشنواره فیلم فجر برسانند.

کارگردان فیلم “سرخپوست” پیش از این اثر، فیلم سینمایی ملبورن را ساخته بود و این روزها با فیلم جدیدش به این دوره از جشنواره فیلم فجر رسیده است.

دو بازیگر اصلی این فیلم به جز سرخپوست در فیلم متری شیش و نیم هم در سی و هفتمین دوره از جشنواره فجر با هم بازی می‌کنند.

عوامل و بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند به ترتیب زیر است:

بازیگران: نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، ستاره پسیانی، حبیب رضایی، مانی حقیقی  و آتیلا پسیانی

مجری طرح و سرمایه گذار: محمد صادق رنجکشان، مدیر تولید: مهدی بدرلو، طراح صحنه: محسن نصرالهی،  تدوین: عماد خدابخش، مدیر جلوه های بصری: جواد مطوری، عکاس: محمدبدرلو،منشی صحنه: فائزه گرکانی، مشاور فضای مجازی: آریان امیرخان، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری، طراح لباس: شیما میرحمیدی، صدا: ایرج شهزادی، طراح جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیک، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: علی مردانه و مدیریت رسانه و تبلیغات: آیدا مصباحی

در خلاصه داستان این فیلم این طور آمده است:

یک زندان قدیمی که محل آن در جنوب تهران است در سال ۱۳۴۷ به علت مکان آنجا که در کنار فرودگاهی که تاسیس شده است، در حال تخلیه شدن است. حالا در این زمان‌های تخلیه این زندان، سرگرد و رئیس این مجموعه در حال منتقل کردن زندانیان اینجا به زندان دیگری هستند، تا اینکه داستانها و اتفاقات جدید رخ می‌دهد.

در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر با اخبار متنی و تصویری و ویدیویی با سینما گیمفا (سینما فارس) باشید.

به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

https://instagram.com/cinemafars.official?utm_source=ig_profile_share&igshid=lb8c0n2zdtrq

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.