پیوستن ازرا میلر به فیلم مهیج The Mourner به دلیل تاخیر در تولید Fantastic Beasts 3

6 February 2019 - 19:00

حالا که تولید فیلم Fantastic Beasts 3 «جانوران شگفت انگیز ۳» تا اواخر سال ۲۰۱۹ به تاخیر افتاده است، ازرا میلر (Ezra Miller) زمان این را پیدا کرده تا در فیلمی جدید حضور پیدا کند، اما به جای اینکه بالاخره فیلم موردانتظار The Flash «فلش» ساخته شود، او قرار است در فیلم مهیج مستقل The Mourner «عزادار» بازی کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کسپر کریا (Casper Kiriya) کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از رابین شوشان (Robin Shushan) اقتباس شده از روی رمان ژاپنی Itamu Hito نوشته‌ی آراتا تندو (Arata Tendo) برعهده دارد. این رمان قبلا در فیلمی ژاپنی در سال ۲۰۱۵ مورد اقتباس قرار گرفته است. کریا و مایک مارکوس (Mike Marcus) تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارند.

The Mourner داستان یک کارآگاه جنایی را دنبال می‌کند که پس از ملاقات با مرد جوانی عجیب (با بازی میلر) که استعدادش در عزاداری برای کسانی است که کسی را در زندگی نداشته‌اند، متحمل هوشیاری معنوی می‌شود. این نقش خاصی برای میلر است، اما او همیشه نقش‌های خاص را خوب بازی کرده است. من به شدت از بازگشت او به سینمای مستقل خوشحالم، چون او بازیگر مستعدی است که طی چند سال اخیر در آثار ضعیفی مثل Justice League «لیگ عدالت» و Fantastic Beasts  «جانوران شگفت انگیز» حضور داشته است. او پس از حضور در فیلم Stanford Prison Experiment «آزمایش زندان استنفورد» در سال ۲۰۱۵ در پروژه‌ی درام خوبی حضور نداشته که با توجه به استعداد او در بازیگری باعث تاسف است.

همچنین خوشحالم که استودیوی برادران وارنر برای ساخت فیلم The Flash عجله‌ای ندارد، چون عجله در ساخت چنین فیلمی کار کاملا اشتباهی است. فیلمنامه‌ی آن فیلم هنوز آماده نشده و جان فرانسیس دیلی (John Francis Daley) و جاناتان گلداستاین (Jonathan Goldstein) کارگردان‌های فیلم تاکنون هیچ پروژه‌ی بلاک‌باستر دیگری با این حجم جلوه‌های ویژه را نساخته‌اند، پس باید تا جایی که ممکن است به آن‌ها مهلت داده شود تا بدانند داستان بری آلن را چطور روایت کنند.

کریا به تازگی کارگردانی فیلم Last Knights «آخرین شوالیه‌ها» با بازی کلایو اوون (Clive Owen) و مورگان فریمن (Morgan Freeman) را برعهده داشته است. همچنین اولین کارگردانی او فیلم Casshern در سال ۲۰۰۴ بوده که در آن شاهد اکشن‌های زیادی با جلوه‌های ویژه‌ی تحسین‌برانگیز بوده‌ایم. با توجه به همین نکته بیشتر دوست داشتم کریا کارگردانی فیلمی مثل The Flash را برعهده داشته باشد، تا اینکه یک فیلم مستقل بسازد، اما فعلا قرار نیست او چنین کاری بکند. کریا در حال جستجو برای یافتن نقش اصلی زنی برای فیلم The Mourner است تا تولید فیلم را آغاز کند.

میلر بازیگر مستعدی است که با حضور در فیلم‌های مستقلی مثل Afterschool «بعد از مدرسه» و City Island «جزیره شهر» خودش را به همگان معرفی کرد و سپس نقش اصلی فیلم درام We Need to Talk About Kevin «باید درباره کوین صحبت کنیم» ساخته‌ی لین رمزی (Lynne Ramsay) را بازی کرد. پس از آن با حضور در فیلم نوجوانانه‌ی The Perks of Being a Wallflower «مزایای گوشه‌گیر بودن» ساخته‌ی استیون شباسکی (Stephen Chbosky) نامی برای خودش دست و پا کرد. او همچنین هنرنمایی فوق‌العاده‌ای در درام کمدی Trainwreck «فاجعه» ساخته‌ی جود آپاتو (Judd Apatow) داشت.

منبع:‌ Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.