حضور بازیگران جوان Jumanji: Welcome to the Jungle در دنباله‌ی این فیلم

6 February 2019 - 19:30

دنباله‌ی فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» محصول سونی (Sony) دوباره گروه بازیگران فیلم اول را کنار هم جمع کرده است. در سومین فیلم دنیای جومانجی دوباره شاهد حضور سر داریوس بلین (Ser’Darius Blain)، الکس وولف (Alex Wolff)، مدیسون آیسمن (Madison Iseman) و مورگان ترنر (Morgan Turner) در نقش گیمرهای جوانی خواهیم بود که وقتی وارد دنیای بازی جومانجی می‌شوند، به راک (دواین جانسون) و گروهش تبدیل می‌شوند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این یعنی تمام بازیگران اصلی فیلم اول در این دنباله نیز حضور دارند. از قبل اعلام شده بود دواین جانسون (Dwayne Johnson)، کارن گیلان (Karen Gillan)، جک بلک (Jack Black)، کوین هارت (Kevin Hart) و کارگردان فیلم جیک کاسدان (Jake Kasdan) دوباره در این فیلم همکاری خواهند داشت. همچنین بازیگران جدیدی از جمله اوکوافینا (Awkwafina)، دنی دویتو (Danny DeVito) و دنی گلاور (Danny Glover) به این دنباله پیوسته‌اند.

هنوز جزئیاتی از داستان این فیلم مشخص نشده است. در فیلم موفق سال ۲۰۱۷ شاهد بروزرسانی جالبی از دنیای جومانجی بودیم، که آن را از بازی تخته‌ای که موجوداتش وارد دنیای واقعی می‌شوند، به یک بازی ویدیویی جادویی تبدیل کرد که بازیکنان را به داخل دنیای خودش می‌کشاند. آن فیلم داستان چهار جوان (با بازی بلین، وولف، آیسمن و ترنر) را دنبال می‌کرد که خود را در حالی پیدا می‌کنند که به دنیای پرماجرای جومانجی منتقل شده‌اند، جایی که شکل آواتارهایی با بازی جانسون، گیلان، بلک و هارت را به خود می‌گیرند.

این بازیگران جوان طی این مدت در پروژه‌های مختلفی حضور داشته‌اند. وولف در کنار تونی کولت (Toni Collette) در فیلم ترسناک عالی Hereditary «موروثی» ساخته‌ی آری آستر (Ari Aster) حضور داشته و هم‌اکنون مراحل پس از تولید فیلم The Cat and the Moon «گربه و ماه» را می‌گذراند، درامی که خودش آن را نوشته، کارگردانی کرده و در آن بازی می‌کند.

بلین در حال بازی در سریال Charmed «افسون‌شده» از شبکه CW است. او به زودی در فیلم The Last Full Measure در کنار ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson)، سباستین استن (Sebastian Stan) و اد هریس (Ed Harris) و در فیلم Against All Enemies در کنار کریستن استوارت (Kristen Stewart) و آنتونی مکی (Anthony Mackie) دیده خواهد شد.

آیسمن سال گذشته در فیلم Goosebumps: Haunted Halloween «مورمور: هالووین جن‌زده» دنباله‌ی فیلم Goosebumps «مورمور» حضور داشته و به تازگی بازی در دنباله‌ی بدون نام Annabelle «آنابل» را به پایان رسانده که مراحل پس از تولید را پشت سر می‌گذارد.

ترنر پیش از این در فیلم Wonderstruck و مینی‌سریال Mildred Pierce ساخته‌ی تاد هینز (Toddy Haynes) حضور داشته است.

منبع:‌ Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.