بیلی آیکنر نویسنده و بازیگر فیلم کمدی رمانتیکی به تهیه‌کنندگی جود آپاتو شد

6 February 2019 - 22:30

بیلی آیکنر (Billy Eichner) بازیگر سریال American Horror Story «داستان ترسناک آمریکایی» نویسندگی و بازی در فیلم کمدی رمانتیک بدون نامی به کارگردانی نیک استالر (Nick Stoller) و تهیه‌کنندگی جود آپاتو (Judd Apatow) را برعهده گرفت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم داستان دو مرد را دنبال می‌کند که مشکلات تعهدی دارند و تلاش می‌کنند روابط جدیدی با اشخاص دیگری برقرار کنند. کمدی‌هایی که شبیه این فیلم بوده‌اند The Birdcage «قفس پرنده» و In & Out «درون و بیرون» هستند، اما کمدی رمانتیک به حساب نمی‌آیند. احتمالا Love, Simon «با عشق، سایمون» کمدی رمانتیکی شبیه این فیلم باشد، اما به دلیل بزرگسال بودن فیلم آیکنر احتمالا شاهد تفاوت‌هایی بین آن‌ها باشیم و این فیلم بیشتر شبیه Trainwreck «فاجعه» با بازی امی شومر (Amy Schumer) باشد.

آپاتو تهیه‌کنندگی فیلم آیکنر را از طریق آپاتو پروداکشنز برعهده دارد. این پروژه همکاری مجددی بین آیکنر و استالر است، که از این بازیگر برای نقش کوتاهی در فیلم Neighbors 2: Sorority Rising «همسایه‌ها ۲: انجمن خواهری برمی‌خیزد» بهره برد، و همچنین در سریال نتفلیکسی Friends from College «دوستان دانشگاهی» با هم همکاری داشتند.

از آثار قبلی آیکنر می‌توان به Billy on the Street «بیلی در خیابان»، Difficult People «مردم مشکلدار»، American Horror Story «داستان ترسناک آمریکایی»، Noelle «نوئل» و بازسازی The Lion King «شیرشاه» اشاره کرد.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.