مصاحبه ویدیویی سازندگان The LEGO Movie 2 درباره‌ی این انیمیشن

7 February 2019 - 12:00

فیلمی براساس لگوها قاعدتا نباید به موفقیت می‌رسید، پس شاید معتقد باشید دنباله‌ای برای فیلمی براساس لگوها نباید هیچ شانسی داشته باشد. اما اینطور نیست، طی این سال‌ها فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) با آثار خود معجزه کرده‌اند، و The LEGO Movie 2: The Second Part «فیلم لگو ۲: بخش دوم» نیز مثل آثار قبلی آن‌ها انیمیشنی لذت‌بخش و بی‌نظیر است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این انیمیشن پنج سال پس از The LEGO Movie «فیلم لگو» آغاز می‌شود و همه چیز در شهر بریکزبرگ مثل قبل عالی نیست. لگو دوپلوها به رهبری واتورا وانابی (با صدای تیفانی هدیش (Tiffany Haddish)) و دستیارش ژنرال میهم (با صدای استفانی بیاتریز (Stephanie Beatriz)) از سیاره‌ای دیگر حمله کرده‌اند، و امت (با صدای کریس پرت (Chris Pratt))، لوسی (با صدای الیزابت بنکس (Elizabeth Banks))، بتمن (با صدای ویل آرنت (Will Arnett))، متال‌هد (با صدای نیک آفرمن (Nick Offerman))، بنی (با صدای چارلی دی (Charlie Day)) و یونی‌کیتی (با صدای آلیسون بری (Alison Brie)) باید به نقاط دوردست کهکشان سفر کنند تا آن‌ها را متوقف کنند. مایک میچل (Mike Mitchell) کارگردانی این انیمیشن را براساس فیلمنامه‌ای از لرد و میلر برعهده دارد. در این مصاحبه فیل لرد و کریس میلر درباره‌ی ساختن فیلم‌هایی صحبت می‌کنند که روی کاغذ شانسی برای موفقیت ندارند، اما در عمل به موفقیت رسیده‌اند.

در خلاصه داستان رسمی انیمیشن The Lego Movie 2 آمده است:

دنباله‌ی موردانتظار انیمیشن The LEGO Movie قرار است دوباره تمام شخصیت‌های لگویی داستان را با هم متحد کند تا در یک ماجراجویی جالب دیگر، از شهر دوست داشتنی خود در برابر خطرات مختلف محافظت کنند. پنج سال از زمان پایان داستان قسمت اول می‌گذرد و شهروندان این شهر با تهدید جدیدی به نام لگو دوپلوها روبرو شده‌اند. این موجودات فضایی مهاجمانی از سیاره‌ای دیگر هستند که به شهر بریکزبرگ حمله می‌کنند و به سرعت همه ‌چیز را خراب می‌کنند، سریع‌تر از آن‌که شهروندان قدرت بازسازی دوباره آن را داشته باشند.

نبرد برای شکست آن‌ها و بازگرداندن توازن به دنیای لگویی باعث می‌شود امت، لوسی، بتمن و دوستان آن‌ها به نقاط دوردست کهکشان سفر کنند و به سیاره‌ای بروند که همه چیز در آنجا موزیکال است. این سفر، شجاعت، نوآوری و مهارت‌های ساختمانی آن‌ها را آزمایش کرده و آشکار می‌کند آن‌ها چقدر خاص و مهم هستند.  

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.