پیوستن گری اولدمن، اوانجلین لیلی و آرمی همر به فیلم مهیج Dreamland

7 February 2019 - 09:30

گری اولدمن (Gary Oldman) بازیگر برنده اسکار و اوانجلین لیلی (Evangeline Lilly) و آرمی همر (Armie Hammer) بازیگران نامزد جایزه گلدن گلوب برای بازی در فیلم مهیج Dreamland با محوریت موادمخدر به کارگردانی نیکولاس جرسکی (Nicholas Jarecki) انتخاب شدند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جرسکی در بیانیه‌ای اعلام کرده است:

اثرات ویرانگر بحران موادمخدر تمام جوامع را تحت تاثیر قرار داده است. گری، اوانجلین و آرمی بهترین بازیگران به منظور نمایش چنین داستانی برای سراسر دنیا هستند.

Dreamland به نویسندگی جرسکی، سه داستان متقاطع درباره‌ی بحران بین‌المللی موادمخدر را دنبال می‌کند: یک قاچاقچی موادمخدر که عملیات قاچاق فنتانیل بین کانادا و آمریکا را راه‌اندازی می‌کند، یک معمار در حال بهبودی از اعتیاد به اکسی‌کانتین که می‌خواهد راز گرفتاری پسرش در دنیای موادمخدر را کشف کند، و پروفسوری که با افشاسازی‌های غیرمنتظره‌ای درباره‌ی کارفرمایش روبرو می‌شود، شرکتی دارویی با نفوذ زیاد در دولت که می‌خواهد مسکنی غیراعتیادآور را به بازار عرضه کند.

این فیلم توسط جرسکی، کاسیان الوز (Cassian Elwes)، مایکل ساپس (Michael Suppes)، تونی شیه (Tony Hsieh)، داگلاس اوربانسکی (Douglas Urbanski)، لیزا ویلسون (Lisa Wilson)، ویلیام روزنفیلد (William Rosenfeld) و سم اسلیتر (Sam Slater) تهیه می‌شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.