در پوستر بین‌الملی Toy Story4 اعضای تیم دور هم جمع شده‌اند

7 February 2019 - 15:05

استودیو والت دیزنی پیکچرز (Walt Disney Pictures) به همراهی پیکسار (Pixar) یک پوستر بین‌المللی برای قسمت جدید انیمیشن Toy Story  «داستان اسباب‌ بازی» منتشر کرده است که در آن تمام شخصیت‌های قسمت‌های قبل مانند بازلایتر (Buzz Lightyear)، وودی (Woody)، بو پیپ (Bo Peep)، جسی (Jessie)، رکس (Rex)، بولسی داگ (Bullseye Slinky Dog)، هم (Hamm)، آقا و خانوم سیب‌زمینی (Mr. and Mrs. Potato Head) و همچنین شخصیت‌های جدید مثل فورکی (Forky)، داکی (Ducky) و بانی (Bunny) حضور خواهند داشت. پوسترهای جدید فیلم را می‌توانید در انتهای خبر مشاهده کنید. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

وودی و بقیه‌ی اسباب‌ بازی‌ها برای ماجراجویی در قسمت جدید Toy Story به دوستان جدید خود در اتاق بانی خوش‌آمد می‌گویند، از جمله فورکی (Forky) اسباب بازی جدید که اصرار دارد اسباب بازی نیست! او کاملا مطمئن است که به اتاق بانی تعلق ندارد، و متاسفانه هر بار که او تلاش برای فرار می‌کند کسی او را به یک ماجراجویی می‌کشاند، و او نیز به جستجو می‌پردازد.

سفر وودی به قسمت چهارم فیلم شامل ملاقات او با داکی و بانی در یک کارناوال است. داکی و بانی بسیار مشتاق بردن جایزه کارناوال هستند، اما زمانی که نقشه‌های آن‌ها توسط وودی و الن به‌هم میریزد، آن‌ها خودشان را در یک ماجراجویی ناخواسته به همراه گروهی از اسباب بازی‌ها می‌بینند.

کیانو ریوز (Keanu Reeves)، کیگان میکل کی (Keegan-Michael Key) و جوردن پیل (Jordan Peele) و صداپیشه تازه وارد تونی هیل (Tony Hale) به تام الن (Tim Allen)، تام هنکس (Tom Hanks)، آنی پاتز (Annie Potts)، پاتریشیا ارکت (Patricia Arquette) و جوان کوزاک (Joan Cusack) صداپیشگان پیشین فیلم می‌پیودند.

Toy Story 4 در تاریخ ۲۱ ماه ژوئن در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.