اعلام تاریخ پخش فصل دوم سریال Marvel’s Cloak & Dagger

7 February 2019 - 17:30

شبکه فری‌فورم (Freeform)، تاریخ نخستین پخش فصل دوم سریال موفق ابر‌قهرمانی مناسب رده سنی نوجوان، به نام Marvel’s Cloak & Dagger (شنل و خنجر مارول)، با بازی اولیویا هولت (Olivia Holt) و اوبری جوزف (Aubrey Joseph) را رسما اعلام کرده است. هم‌چنین این شبکه اعلام کرده که نخستین اپیزود فصل دو، یک ماجرای آغازین دو ساعته خواهد بود که قرار است ۴ آوریل ساعت ۸ عصر به روی آنتن برود. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

در فصل دوم که قهرمانان نوجوان ما یعنی تایرون و تاندی در تلاش‌اند تا جایگاه خود را به عنوان قهرمانان فعال‌تری در این جهان بیابند، می‌بینیم که همه چیز آن‌ها را برآشفته و عصبانی خواهد کرد. آن‌ها هرچه از لحاظ عاطفی بیشتر می‌آموزند و رشد می‌کنند، مهارت‌های بیشتری هم می‌آموزند. در فصل اول دیدیم که تاندی و تایرون با جهان امیدها و ترس‌ها آشنا شدند، در این فصل آن‌ها بیشتر به اعماق این جهان متافیزیک فرو می‌روند. حالا با وجود قدرت بیشتر و تصمیم برای تبدیل شدن به نوعی از قهرمان که مدنظرشان است، تصمیم می‌گیرند که با سر به دل خطر بروند. و همان‌طور که فیلم به موضوعات جدی‌تری از قبیل خشونت اراذل و اوباش و قاچاق انسان‌ها می‌پردازد، می‌بینیم که این دو قهرمان یک پلیس خودخوانده را می‌گیرند و دست فرد شریری که زن‌های جوان شهر را به دام می‌اندازد را نیز رو می‌کنند.

اولیویا هولت، اوبری جوزف، گلوریا ربن (Gloria Reuben)، آندره راث (Andrea Roth)، جی. دی. اورمور (J. D. Evermore)، مایلز ماسندن (Miles Mussenden)، کارل لاندستت (Carl Landstedt)، اما لاهانا (Emma Lahana)، و جیم زوالوس (Jaime Zevallos ) در این سریال بازی می‌کنند.

سریل Marvel’s Cloak & Dagger سریال پر باریست که بر اساس کاراکترهای کمیک محبوب شکل گرفته است. تاندی بوون (با بازی اولیویا هولت) و تایرون جانسون (با بازی اوبری جوزف) از بک‌گراندهای کاملا متفاوتی می‌آیند، و هریک با رازی بزرگ می‌شوند که هرگز جرئت نکرده‌اند آن را با کس دیگری در میان بگذارند. کمپانی‌های Marvel Television و ABC Signature Studios با همکاری یکدیگر تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده دارند. جو پوکاسکی (Joe Pokaski) شورانر و تهیه‌کننده اجرایی خواهد بود. مدیر بخش تلویزیونی مارول: جف لوئب (Jeph Loeb)، و جیم چوری (Jim Choiry) نیز از تهیه‌کنندگان اجرایی دیگر سریال هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.