پیوستن ادی فالکو بازیگر سریال Nurse Jackie به فرنچایز Avatar جیمز کامرون

7 February 2019 - 16:00

ادی فالکو (Edie Falco) بازیگر برنده جایزه امی برای بازی در سریال Nurse Jackie «پرستار جکی» قرار است به پاندورا سفر کند. این بازیگر قرار است نقش ژنرال آردمور، فرمانده‌ی مدیریت منابع انسانی را در فیلم‌های Avatar «آواتار» بعدی ساخته‌ی جیمز کامرون (James Cameron) بازی کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کامرون این خبر را در کانال شبکه‌های اجتماعی این فیلم اعلام کرد: ادی فالکو یکی از بهترین‌هاست، خیلی مشتاقیم او را هرچه زودتر در این فیلم ببینیم.

فالکو به بازیگر تازه‌وارد فرنچایز Avatar یعنی کیت وینسلت (Kate Winslet) و همچنین بازیگران سابق این فرنچایز یعنی سیگورنی ویور (Sigourney Weaver)، سم ورثینگتون (Sam Worthington) و زویی سالدانا (Zoe Saldana) می‌پیوندد. هنوز مشخص نیست فالکو در چند تا از دنباله‌های فیلم Avatar سال ۲۰۰۹ حضور خواهد داشت.

کمپانی فاکس قرن بیستم تاریخ اکران Avatar 2 را ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۹۹) و تاریخ اکران فیلم‌های Avatar 3 را سال ۲۰۲۱، Avatar 4 را سال ۲۰۲۴ و Avatar 5 را سال ۲۰۲۵ اعلام کرده است.

فالکو به تازگی در فیلم The Land of Steady Habits محصول نتفلیکس و The Viper Club با بازی سوزان ساراندون (Susan Sarandon) حضور داشته است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.