هنری کویل خواستار تایید فیلمنامه و کارگردان Man of Steel 2 توسط خودش نیست

7 February 2019 - 16:30

شایعات حول سوپرمن دوباره شدت گرفته‌اند، و حالا مشخص شده جدیدترین این شایعات درباره‌ی وضعیت هنری کویل (Henry Cavill) در نقش سوپرمن کذب محض بوده است. چند روز پیش وبسایتی گزارش داد بزرگترین مانعی که باعث شده کویل در نقش سوپرمن در فیلم جدیدی از دی‌سی (DC) حضور نداشته باشد این است که تیم کویل خواسته بودند اعتبار تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی برای فیلم احتمالی Man of Steel 2 «مرد پولادین ۲» به آن‌ها اختصاص داده شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

طی گفتگویی با تیم کویل، آن‌ها این شایعه را رد کرده و آن را کاملا نادرست خطاب کردند و گفتند این شایعه اصلا حقیقت ندارد. کویل هیچ درخواستی به عنوان شرطش برای حضور در دنباله‌ی Man of Steel ندارد.

کویل اولین بار سال ۲۰۱۳ این نقش را در فیلم Man of Steel ساخته‌ی زک اسنایدر (Zack Snyder) بازی کرد، و سپس در فیلم‌های Batman v Superman: Dawn of Justice «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» و Justice League «لیگ عدالت» نیز در همین نقش حضور داشت. طرفداران از زمان اکران Man of Steel منتظر دنباله‌ای برای آن فیلم بوده‌اند، چون او در فیلم Batman v Superman نقش کمتری داشت و آن فیلم بیشتر به معرفی بتمن با بازی بن افلک (Ben Affleck) پرداخت. اما هنوز هم شاهد دنباله‌ی فیلمی برای سوپرمن نبوده‌ایم.

سپتامبر گذشته هالیوودریپورتر گزارش داد کویل دیگر نقش سوپرمن را بازی نخواهد کرد، اما از آن زمان تاکنون نه استودیوی برادران وارنر و نه خود کویل حرفی مبنی بر حضور نداشتن او در نقش سوپرمن نزده‌اند. فقط برادران وارنر بیانیه‌ای صادر کرد که در آن گفته بود:

ما با هنری کویل رابطه‌ی خوبی داریم و برای او احترام زیادی قائل هستیم که هرگز از بین نخواهد رفت. اما فعلا هیچ تصمیمی درباره‌ی فیلم جدیدی از سوپرمن نگرفته‌ایم.

برادران وارنر فعلا در شرایط حساسی پیرامون فیلم‌های دی‌سی خودش قرار دارد، و پس از تلاش برای خلق دنیای بزرگی به هم پیوسته، به نظر می‌آید آن‌ها تصمیم گرفته‌اند فعلا فیلم به فیلم جلو بروند. مثلا فیلم Birds of Prey «پرندگان شکاری» که در مراحل اولیه تولید قرار داشت آنقدر موردتوجه قرار گرفت که تاریخ اکران آن قبل از دنباله‌ی Suicide Squad «جوخه انتحار» خواهد بود. همچنین جیمز گان (James Gunn) برای نویسندگی و کارگردانی دنباله‌ی Suicide Squad انتخاب شده، که احتمالا این فرنچایز را ریبوت خواهد کرد.

همچنین فیلم The Batman را داریم، که بالاخره برادران وارنر تایید کرد بن افلک نقش بتمن را در آن بازی نخواهد کرد. مت ریوز (Matt Reeves) نویسنده و کارگردان این فیلم خواهد بود، که گفته می‌شود قرار است بتمن جوانتری را معرفی کند، اما هنوز مشخص نیست چطور با دنیای موجود دی‌سی ارتباط پیدا خواهد کرد.

لیگ عدالت هنوز کاملا منحل نشده است. گل گدوت (Gal Gadot) دوباره در نقش واندروومن در دنباله‌ی Wonder Woman 1984 «زن شگفت انگیز ۱۹۸۴» حضور دارد، و موفقیت فوق‌العاده‌ی Aquaman «آکوامن» تضمین می‌کند جیسون موموآ (Jason Momoa) برای بازی در دنباله‌ی آن فیلم بازخواهد گشت. این یعنی هنوز احتمال دارد کویل در نقش سوپرمن بازگردد، چه در دنباله‌ی Man of Steel باشد یا یک نقش مکمل یا حضور افتخاری در فیلم‌های بعدی دی‌سی باشد.

فعلا کویل در حال بازی در سریال موردانتظار The Witcher «ویچر» محصول نتفلیکس است که در آن نقش اصلی را بازی می‌کند. و اگرچه برادران وارنر هنوز برنامه‌ای برای حضور کویل در نقش سوپرمن اعلام نکرده، ما مطمئنیم دلیل این اتفاق خواسته‌های غیرمنطقی کویل یا تیمش از آن‌ها نبوده است.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.