اسپایک لی تهیه‌کننده اجرایی فیلم درام Son of the South خواهد بود

7 February 2019 - 19:00

اسپایک لی (Spike Lee) تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم درام حقوق شهروندی Son of the South را برعهده گرفت. لی در این فیلم دوباره با تدوینگرش بری الکساندر براون (Barry Alexander Brown) همکاری می‌کند که فیلمنامه‌ی فیلم را نوشته و آن را کارگردانی می‌کند. این دو اولین بار در سال ۱۹۸۶ در فیلم She’s Gotta Have It با هم همکاری داشتند. جدیدترین همکاری آن‌ها فیلم موفق BlacKkKlansman «بلکککلنزمن» بوده که برای هردوی آن‌ها نامزدی اسکار را به ارمغان آورده است. براون برای تدوین، و لی برای بهترین کارگردان، بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین فیلم نامزد جایزه اسکار شده‌اند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Son of the South براساس شرح حال باب زیلنر (Bob Zellner) ساخته شده است. زلنر بومی آلاباما و نوه‌ی یکی از اعضای گروه نژادپرستی کو کلاکس کلن در سال ۱۹۶۱ خودش را در میان جنبش‌های حمایت از حقوق شهروندی پیدا می‌کند. او که تحت تاثیر مارتین لوتر کینگ و روزا پارک قرار گرفته بود، توسط دانش‌آموزان دبیرستان سیاهپوستان محلی برای اعتراض به مرگ هربرت لی حمایت شده بود.

فیلمبرداری فیلم Son of the South ماه آینده در مونتگومری ایالت آلاباما آغاز می‌شود. کالین بیتس (Colin Bates)، ایو پومرانس (Eve Pomerance)، بیل بلک (Bill Black) و استن اردریچ (Stan Erdreich) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.