در پوستر جدید فیلم Us از ماسک‌های تئاتر تراژدی و کمدی استفاده شده است

7 February 2019 - 21:30

جوردن پیل (Jordan Peele) از پوستر جدید فیلم مهیج و ترسناک جدیدش به نام Us (ما) رونمایی کرده است. این پوستر، با تصویری از لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o)، از ماسک‌های تئاتر کمدی و تراژدی کلاسیک (که به تصویر هنرپیشه موجود در پوستر شباهت دارد) بهره برده است. شما می‌توانید این پوستر را در قسمت زیر مشاهده کنید. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

لوپیتا نیونگو، وینستون دوک (Winston Duke)، الیزابت موس (Elisabeth Moss)، تیم هیدکر (Tim Heidecker)، شاهادی رایت جوزف (Shahadi Wright Joseph)، ایوان الکس (Evan Alex)، مدیسون کری (Madison Curry)، کالی شلدون (Cali Sheldon)، نوئل شلدون (Noelle Sheldon)، و دوک نیکولسون (Duke Nicholson) در این فیلم بازی می‌کنند.

در این فیلم، یک مادر (با بازی لوپیتا نیونگو) و پدر (با بازی وینستون دوک) بچه‌شان را به خانه ساحلی‌شان می‌برند تا مدتی را به همراه دوستانشان در آن‌جا استراحت کنند. اما وقتی‌که شب فرا می‌رسد، با وروود سرزده‌ی مهمان‌هایی حیرت‌انگیز، آرامششان به تنش و آشوب تبدیل می‌شود.

فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان فیلم Us جوردن پیل است که از طریق کمپانی فیلم‌سازی خودش یعنی مانکی‌پاو پروداکشنز (Monkeypaw Productions) تهیه‌کننده فیلم هم هست. سین مکیتریک (Sean McKittrick)، جیسون بلوم (Jason Blum)، و کمپانی ایان کوپر (Ian Cooper): کمپانی مانکی‌پاو (Monkeypaw) از تهیه‌کنندگان دیگر فیلم هستند. دنیل لوپی (Daniel Lupi) هم تهیه‌کننده اجرایی است.

پیل در تدارک تهیه و تولید بازسازی فیلم وحشتناک برنارد رز (Bernard Rose) به نام Candyman (کندی‌من) که در سال ۱۹۹۲ ساخته شد، است. در حال حاضر هم مشغول کارهای مختلفی است از جمله؛ سریال Weired City (شهر عجیب) برای YouTube Premium، سریال Lovecraft Country (کشور لاوکراف) برای شبکه HBO، و بازسازی سریال The Twilight Zone (منطقه گرگ و میش) که از شبکه CBS پخش می‌شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.